JP.

Bij de Papiermolen bijvoorbeeld?

Zijn er nog mensen die naar de HP gaan? Ik zelf ben wel van plan, moet eerst tot half 2 werken.

Ja ik ben dus wel voor. Maar daar is toch niet (meer) normaal te zwemmen?

Jean schreef: Ja ik ben dus wel voor. Maar daar is toch niet (meer) normaal te zwemmen?

Wat is er aan de hand?

Spelende kinderen en bijbehorende ongemakken is mij verteld.

Door mij is vanmorgen in de Papiermolen gezwommen. 'k Ben van plan om dat iedere morgen te gaan doen. Dus wie weet kom je me nog eens tegen. Aan georganiseerde activiteiten doe ik niet mee, dat is slecht voor de prestaties.

Ik kan de Papiermolen overigens iedereen aanraden. Het is er goed toeven, en het is groot genoeg om van de kinderen weinig last te hebben, in elk geval 's morgens.

L1Rn4urAyA7aTEe

En het is in Helpman (voor de mensen die in Vinkhuizen wonen is dat wel handig om te weten).

Wij zwemmen vaak in de Parrel op een 12 badenkaart... lekker dichtbij.

alleen jammer dat de Parrel nu dicht is, tsja vakantie....

de papiermolen is aanbevelenswaardig, echter van 5-6 neemt het aantal snel-zwemmers rap toe, en het bad is niet zo breed, dus in een treintje zwemmen en zo nu en dan wat boze blikken.... maar wel korting met de bekende ACLO-sticker. Helaas ben ik tegenwoordig op dat soort tijden geld aan het verdienen, maar anders...

Voor het snelzwemmen hebben we natuurlijk Kardinge! Van 11 tot 12 lekker tussen de bejaarden slalommen.

Ik doelde met bovenstaande vragen meer op het in de open lucht recreatief zwemmen, afgewisseld met het trappen danwel gooien van een balletje of bijvoorbeeld het lezen van een boek. Zoals gebruikelijk is in deze tijd van het jaar.

Het water in de Hoornse Plas is trouwens geen probleem. Wel lekker koel.
Zijn er nog mensen van plan om morgen te gaan?

Ik heb wel zin om vanmiddag te gaan.

Ik shift zo richting hp

pauljonathanpaulusI schreef: Ik heb wel zin om vanmiddag te gaan.

ik op zich ook wel, tis mooi weer

zal ik het doen? zal ik het niet doen?

Hans schreef: de papiermolen is aanbevelenswaardig, echter van 5-6 neemt het aantal snel-zwemmers rap toe, en het bad is niet zo breed, dus in een treintje zwemmen en zo nu en dan wat boze blikken.... .

Heb geruchten gehoord dat ze zo af en toe een goaltje in het water gooien. Zijn deze geruchten de waarheid?

Kiffen schreef: zal ik het doen? zal ik het niet doen?

Nee kiffen, je blijft thuis!!

Kiffen schreef: zal ik het doen? zal ik het niet doen?

Wel doen! Het is hardstikke warm. Ik vertrek om een uurtje of een van de Saffier.

ok dan. woutertje komt ook om vijf voor 1 voor de flat
be there...

Ik kom ook zo die kant op.

Het schijnt dat het morgen nog mooier gaat worden, wie gaat dan nog naar de HP?

Ik weet het nog niet, ik ben mooi verkreeft vanmiddag. Ik ga eerst maar weer es een dagje onder een tafel in een badje met aftersun zitten.

Jo Molle, ik heb volgens mij wel zin om te gaan.