Beetje de Chuck Norris van de muziek dus.

Heeft iemand de documentaire van Scorsaysie over Mr. Dylan ook gezien (waarvan de poster hier gebruikt is ;))?

Herbsgarden

Arnold de Boer, je mag dan zulke briljante lezingen initieren, maar met zo'n grote cinematograaf kun je natuurlijk niet spotten. Zelfs niet door zijn naam fonetisch te spellen. Ik heb de film trouwens nog niet gezien, maar wel positieve recensies gelezen. Wel grappig: ik had die filmposter nog niet gezien, maar toevallig kwamen mijn goede vriend Martin en ik wel bij hetzelfde kiekje uit om onze Dylan-dingetjes te promoten.

N.B. Steendam

Berichtje van de Sooscie: de soos is niet voor 10 uur open. Wegens het niet doorgaan van de lezing. Tot vanavond!

Huh waarom gaat die niet door dan? Moest die man naar Nova (of Pauw en Witteman, wat was het ook alweer?) omdat er een film over Bob Dylan uitkomt?

Het was meer in verband met een lichtelijk genant lage opkomst der GSV'ers.

Herbsgarden schreef: Arnold de Boer, je mag dan zulke briljante lezingen initieren, maar met zo'n grote cinematograaf kun je natuurlijk niet spotten. Zelfs niet door zijn naam fonetisch te spellen. Ik heb de film trouwens nog niet gezien, maar wel positieve recensies gelezen. Wel grappig: ik had die filmposter nog niet gezien, maar toevallig kwamen mijn goede vriend Martin en ik wel bij hetzelfde kiekje uit om onze Dylan-dingetjes te promoten.

Cinematograaf? Je zegt het alweer te mooi Jan, die man bedenkt ingewikkelde verhaaltjes die hij zelf niet snapt, likt z'n shotjes bij elkaar en gooit er een uitdagend kleurenfilter overheen en krijgt een Oscar van z'n collega's die er ook niets van begrepen ;).

Maar zonde inderdaad dat de Dylan-lezing niet doorging, hoewel ik nu een film heb gezien waarna autorijlessen nooit meer hetzelfde zullen zijn. En omdat die zin volgens mij niet loopt ga ik nu op bed. OV-cie toch bedankt.

Hoe was het mensen? Haha grapje.

Jammer dat de lezing niet doorging. Toch voor jullie kant van het verhaal, OVcie, zeer goed geregeld (Y). Het was al met al gelukkig nog een mooie avond. Liesbeth, Herman en Marianne bedankt =)

ohja en Laura bedankt voor de bediening!

Misschien een idee om een sooslezing voortaan iets later te plannen? Zeg maar een uur of 21.00 - 21.30. Dan loop je automatisch over in het drukkere tijdslot van soos. Verder vind ik het erg jammer dat de lezing niet is doorgegaan. Het is dat ik nu al dubbele verplichtingen had, anders was ik zeker gegaan.

@ Roell: die Pinte am Markt doet het altijd prima, nietwaar?

Heel jammer inderdaad. Maar Happy go lucky was mooi! Vooral dat lachje.. :)

Jammer dat het niet door ging!

Maar al met al heb ik me toch prima vermaakt die avond. Wat voor verhalen je allemaal niet uit portomonnees kunt halen :)

Jammer dat de lezing niet doorging, ook voor de spreker vervelend. Was er graag bij geweest, sympathieke man en tof onderwerp, OVcie doet t goed! Komt er nog eens een herkansing?

Herbsgarden

Wellicht. Professor Van Hees reageerde zelf heel sympathiek op de lage opkomst en zei volgende jaar graag eens terug te komen. Of dat ook echt gaat gebeuren hangt van de nieuwe OV-cie af.

YeHeSs schreef: @ Roell: die Pinte am Markt doet het altijd prima, nietwaar?

dat zijn zeker momenten om van te genieten. zat je er ook? of weet je waar Laura werkt....

Herbsgarden schreef: Wellicht. Professor Van Hees reageerde zelf heel sympathiek op de lage opkomst en zei volgende jaar graag eens terug te komen. Of dat ook echt gaat gebeuren hangt van de nieuwe OV-cie af.

Gelukkig dat hij wel sympathiek reageerde, ik vond het wel sneu voor die man, en ook voor de mensen die naar sooz waren gefietst! De nieuwe OV-cie heeft in ieder geval wel een goed voorbeeld. (en dat was ook mijn geslijm bij de OV-cie voor het jaar twee-duizend-en-acht)

UndahCovah schreef: Jammer dat het niet door ging! Maar al met al heb ik me toch prima vermaakt die avond. Wat voor verhalen je allemaal niet uit portomonnees kunt halen :)

Ja, alleen die van Marianne moeten we binnenkort nog wel even uitpluizen!

Der Witz is een van mijn stamkroegen...

YeHeSs schreef: Der Witz is een van mijn stamkroegen...

haha 1 van je zovele stamkroegen :P alcoholist ;)
maar der witz is zeker een gezelllige kroeg! helaas weten veel meer mensen dat en zit ie meestal propvol