Sjonge,

Ben ik me daar gespot in Berlijn, zonder dat ik het doorhad. Het is wat. Ach Allert, vergeef me toch wanneer ik uwe geschreeuw niet ter ore heb genomen. Ge schreeuwt ook zo ontegenzeggelijk '...'. En wie verwacht nou zoiets wanneer je midden in Berlijn loopt?

Maar euh... Allert... hoe lang hebben jullie daar 'Unter den Linden' nog op Billie staan wachten? De polizei (zonder enige twijfel in wit uniform) vertelde mij namelijk op het betreffende fotogenieke moment (zie foto 1) dat het in ieder geval nog minstens een uur ging duren voordat 'ie uit het hotel zou komen. Ik ben dus maar ff doorgelopen. Allert presenteert echter een prachtig Billie portretje (zie foto 2), en heeft dus waarschijnlijk meer toewijding aan de dag gelegd. Hetzij in het wachten, hetzij in het zoeken van een fotootje op internet.

Hoe het ook zij, prima stadje dat Berlijn. Nooit geweten dat onze oosterburen zo'n aardige hoofdstad hebben.

Groet aan alle vakantiegangers, en tot in het novitiaat,

Henk

tja. het wachten was leuker dan bill zelf, afgezien van de afzichtelijke sportschoenen die de man droeg.
jij praat over een uur, maar volgens mij was het langer. duurde iig langer dan het autoritje naar de boekhandel 100 m verderop.

je vraagt toch niet om nog meer bewijzen? ik heb natuurlijk mn fotoapparaat onophoudelijk laten klikken. wellicht dat ik later nog eens het schoeisel van de beste man laat zien...

Wat gaaf! Bill Clinton, in het ECHT!!!;)
Wilde dat ik van Sauerland toch iets verder was doorgereden in Duitsland...
(Ik wist trouwens niet dat het daar ook vaak 35 graden is...)

Luxemburg moet er ook nog ff tussen, ik vertrek over 1,5 uur :lol:

Ik mis nog de optie van de Costa degli Etruschi, aan de Middelandse Zee-kant van Italië, met prachtig Toscane als achterland.
Laat ik nu net daar op vakantie zijn geweest.

vet schreef: Ik mis nog de optie van de Costa degli Etruschi, aan de Middelandse Zee-kant van Italië, met prachtig Toscane als achterland. Laat ik nu net daar op vakantie zijn geweest.

ik ben er ook eens geweest, Toscane is idd heel mooi, maar die mag gewoon bij Italië :wink:

Nou, vooruit! Maar de Adriatishe kust is toch echt iets anders.

vet schreef: Nou, vooruit! Maar de Adriatishe kust is toch echt iets anders.

jij je zin :roll:

Zo ken ik er ook nog wel een... de Ardennen is toch echt iets anders dan de belgische west(hebben-ze-ook-oost-dan)kust...

In elk geval...
Tip voor goedkope vakantie (ik zeg dat het kan concureren met Praag): ga eens mountainbiken in de Ardennen!

Robbert schreef: Zo ken ik er ook nog wel een... de Ardennen is toch echt iets anders dan de belgische west(hebben-ze-ook-oost-dan)kust... In elk geval... Tip voor goedkope vakantie (ik zeg dat het kan concureren met Praag): ga eens mountainbiken in de Ardennen!

Heb ik eergisteren nog gedaan, wat geweldig!!!! Het kost je anders wel een paar zweetdruppeltjes:D

Mountainbiken in Oostenrijk is ook erg tof!

alle bekende vakantielanden zijn de revue gepasseerd. Wie is er nog meer in Albanië geweest, heeft een treintocht gemaakt met een 30km-treintje uit de jaren 60, is door steden als prins ontvangen, heeft een bergwandeling van 9 uur gemaakt en heeft de hele vakantie schaap gegeten?

Het is moeilijk om te acclimatiseren in de gehaaste nederlandse cultuur. Misschien ga ik maar weer terug...

ja, ik, afgezien van dat treintje. heb wel met drie plaatselijke overheden rond de tafel gezeten, en de revolutie gepredikt.

Canard schreef: ja, ik, afgezien van dat treintje. heb wel met drie plaatselijke overheden rond de tafel gezeten, en de revolutie gepredikt.

ik wist dat ik vrienden had..

iemand met wie je het kunt delen, zeg maar?

Mag Engeland er ook tussen? Zulk een bijzondere beleefdheid spreiden de inboorlingen aan de overkant van de zee ten toon!

Canard schreef: iemand met wie je het kunt delen, zeg maar?

iemand die weet wat heuvels zijn die omhoog gaan, die weet wat in je mond wiebelen is en vier woorden in het linkerbakje...

delen: evenals tijdens de avondmaaltijden gebeurde al bestond het menu vrijwel uitsluitend uit schaap.

@topic-opener: kan Albanië ook bij de vakantiebestemmingen? Minimaal twee forumbezoekers hebben dit hulpbehoevende doch prachtige land bezocht!!

kan er zo nog een paar regelen

Bah, wat wennen in Nederland. Kan iemand mij een her-inburgeringscursus geven?

Jammer dat je maar één keer en niet echt gedetailleerd kan stemmen, voor mijn situatie zou de optie Indonesië/Maleisië/Thailand/Qatar/Winterswijk uitstekend de lading dekken. Ik heb het maar bij een stem op Azië gelaten. Wie is daar nog meer geweest en waar? Ik ben benieuwd.

Simon schreef: Bah, wat wennen in Nederland. Kan iemand mij een her-inburgeringscursus geven? Jammer dat je maar één keer en niet echt gedetailleerd kan stemmen, voor mijn situatie zou de optie Indonesië/Maleisië/Thailand/Qatar/Winterswijk uitstekend de lading dekken. Ik heb het maar bij een stem op Azië gelaten. Wie is daar nog meer geweest en waar? Ik ben benieuwd.

Ik weet wie de optie 'Azië' ook aangekruist heeft, maar deze persoon is de hele vakantie zijn huis niet uit gekomen.

Toffe vakantie trouwens!