Tolle

Waar ben jij op vakantie geweest? 8)

Om HK een beetje te ontzien en aan iedereen te vertellen waar je op vakantie bent geweest en omdat de oude poll er alweer veels te lang staat...

Vind je dat er nog opties bij moeten, meld ze dan in dit topic, dan worden ze nog wel toegevoegd.

Ben je meerdere malen op vakantie geweest, dan kies je de leukste of exotischte maar uit, iig mag je dan zelf kiezen...

ehm pyla sur mer?? zuid west kust france???

Skippy schreef: ehm pyla sur mer?? zuid west kust france???

sorry :oops: , mag onder Frankrijk, heb Atlantique even toegevoegd

Behalve Oostenrijk zijn er nog meer landen die meedoen aan de (overigens schitterende) Alpen. Zo zijn daar Zwitserland, Frankrijk (die is idd al genoemd) en Italië. Misschien is het leuk om ipv de optie Oostenrijk de optie Alpen te doen. Dan kan ik tenminste ook aanvinken waar ik heen ben geweest...

Toevoegen

VS
Z-AM
Afrika
Azië
Australië

Infamous angel
Perikles schreef: Toevoegen VS Z-AM Afrika Azië Australië

Ja, gaan we zo beginnen. Doe dan Antarctica ook maar, voor die gene die het echt helemaal heeft/had gehad met de zon en hitte.

Maar wat ik serieus mis is de optie: België en dan de (zonovergoten) kust

Iceman schreef: [..] Ja, gaan we zo beginnen. Doe dan Antarctica ook maar, voor die gene die het echt helemaal heeft/had gehad met de zon en hitte. Maar wat ik serieus mis is de optie: België en dan de (zonovergoten) kust

België staat er al bij, ik zal de kust er ook even bijzetten en Antartica dan wel Spistbergen zie ik (nog) niet als vakantiebestemmingen

Denemarken is wel een vakantiebestemming, en een mooie ook. Maar van mij hoeft 'tie niet in de poll, want iedereen snapt nu wel dat ik daar geweest ben.

Koning David

Belgische Oostkust? Sinds wanneer ligt er in de buurt van Spa de zee? Of bedoelen jullie Oostende? Hoewel de naam verwarrend is ligt dit aan de westkust.

schipper was iig in berlijn, niet luisterend naar geschreeuw om zijn naam en in gesprek met een polizei

die voor deze meneer kwam

in Workum is het ook mooi!
Heerlijk twee dagen in Friesland aan het water gelegen!

L1Rn4urAyA7aTEe

@ Knapzak: sinds wanneer draagt de Polizei in Berlijn een wit uniform? Duitse politieagenten lopen al in het groen zo lang als ik me kan herinneren... (en da's best lang :P)

Martijn schreef: in Workum is het ook mooi! Heerlijk twee dagen in Friesland aan het water gelegen!

Als dat het meest noemenswaardige is dat je deze vakantie gedaan hebt.... Enfin, Pyla was weer heerlijk. Zand in je bilnaad, beestjes in de tent, wegdrijven uit je slaapzak, wat wil een mens nog meer op vakantie?

Rossatron schreef: [..] Als dat het meest noemenswaardige is dat je deze vakantie gedaan hebt.... Enfin, Pyla was weer heerlijk. Zand in je bilnaad, beestjes in de tent, wegdrijven uit je slaapzak, wat wil een mens nog meer op vakantie?

Genieten van het uitzicht op bergtoppen boven de 2000 meter.

Diehard schreef: [..] Genieten van het uitzicht op bergtoppen boven de 2000 meter.

.... mooie vrouwen in het zwembad.... :P

Diehard schreef:

Genieten van het uitzicht op bergtoppen boven de 2000 meter.
Maak van die 2000 maar 3000 meter voor mij. Zonder twijfel de coolste vakantie gehad van de GSV. Een week huttentocht in de Gran Paradiso (Italiaanse alpen) en dan nog twee-enhalve week dagtochten gemaakt rond Zermatt (Zwitserland). Hoogste tocht: Tasch (1450) - Oberrothorn (3415).
Vriend Niels
RC schreef: Diehard schreef:
Genieten van het uitzicht op bergtoppen boven de 2000 meter.
Maak van die 2000 maar 3000 meter voor mij. Zonder twijfel de coolste vakantie gehad van de GSV. Een week huttentocht in de Gran Paradiso (Italiaanse alpen) en dan nog twee-enhalve week dagtochten gemaakt rond Zermatt (Zwitserland). Hoogste tocht: Tasch (1450) - Oberrothorn (3415).

Cool? ik krijg het al warm als ik een bult op moet lopen...

RC schreef: Diehard schreef:
Genieten van het uitzicht op bergtoppen boven de 2000 meter.
Maak van die 2000 maar 3000 meter voor mij. Zonder twijfel de coolste vakantie gehad van de GSV. Een week huttentocht in de Gran Paradiso (Italiaanse alpen) en dan nog twee-enhalve week dagtochten gemaakt rond Zermatt (Zwitserland). Hoogste tocht: Tasch (1450) - Oberrothorn (3415).

Klopt, boven de 3000 meter is het nog veel mooier. Maar ik was met meer mensen op vakantie ;). Een paar weken huttentocht in de Oostenrijkste alpen (Silvretta of Verwall) ga ik zeker nog een keer doen.

Nylez schreef:

Cool? ik krijg het al warm als ik een bult op moet lopen...
Hoe hoger je komt, hoe cooler het wordt.

Wat betreft de huttentoch in Oostenrijk wil ik toch met klem Parc Nazionale de Gran Paradiso aanraden. Fantastische omgeving, goeie hutten en veel meer kans op goed weer dan in Oostenrijk.

Klopt, Oostenrijk kan enorm onstabiel zijn . Een keer meegemaakt dat we boven op een joch/graat van 2700 meter kwamen en dat de onweer van de andere kant omhoog kwam. :shock:
RC, volgens mij moeten we eens ervaringen gaan uitwisselen. :D

Dinsdag zijn mijn foto's ontwikkeld en afgedrukt, dus kom maar langs zou ik zeggen.