Is er een psychologie student die deze veronderstelling vanuit een theorie kan onderbouwen?

Charlotte schreef: Ja en ik moet hier echt om huilen, Wouter. Tragisch idee dat de vereniging die het grootst is, maar ook het meest inactief en niet openstaand wat betreft landelijke activiteiten nou net je eigen vereniging moet zijn.

Zonder er iets over te zeggen; Misschien dat er een verband te ontdekken is?

Haha, mooi topic dit. Zit hardop te lachen (vooral om Eduard). Mooie vereniging is de GSV toch. Maar goed, qua promo denk ik dat we in de afgelopen jaren niet echt veel aan VGS-Nederland hebben gehad, dus logisch dat er niet echt enthousiasme voor bestaat hier in het Hoge Noorden. We hebben het altijd prima gered op eigen houtje onszelf op de kaart te zetten, met ons eigen coole imago.

Maar deze activiteit gaat natuurlijk niet om PResciegerelateerde dingen maar is wel echt geniaal bedacht. Heerlijk een vrijdag op Scheveningen hangen. Gewoon met een groep heen gaan. Vrijdag reizen is gratis en daar krijg je dan heerlijk strand en volleyballen voor terug. Plus potentials! Niet voor de GSV, wel voor jezelf, als je nog vrijgezel bent. Dus ik zie niet in waarom je daar niet heen zou gaan Wouter.

JøhnDylån
Hannah schreef: Haha, mooi topic dit. Zit hardop te lachen (vooral om Eduard). Mooie vereniging is de GSV toch. Maar goed, qua promo denk ik dat we in de afgelopen jaren niet echt veel aan VGS-Nederland hebben gehad, dus logisch dat er niet echt enthousiasme voor bestaat hier in het Hoge Noorden. We hebben het altijd prima gered op eigen houtje onszelf op de kaart te zetten, met ons eigen coole imago. Maar deze activiteit gaat natuurlijk niet om PResciegerelateerde dingen maar is wel echt geniaal bedacht. Heerlijk een vrijdag op Scheveningen hangen. Gewoon met een groep heen gaan. Vrijdag reizen is gratis en daar krijg je dan heerlijk strand en volleyballen voor terug. Plus potentials! Niet voor de GSV, wel voor jezelf, als je nog vrijgezel bent. Dus ik zie niet in waarom je daar niet heen zou gaan Wouter.

Maak dat de cat wijs.
Conducteurs & Ander Tuig

Ik ben bij zo'n andere vereniging geweest, dus ik zie wel in waarom ik daar niet heen zou gaan.

edit: dit is wouter

Dat jij slechte ervaringen met zo'n vereniging hebt hoeft niet te betekenen dat de vereniging zelf stom is. En het opleggen aan anderen is helemaal een beetje jammer.

Heus wel, alles wat ik vind is per definitie het beste voor anderen. Ik doe trouwens niet aan discussies, slechts an waarheidsverkondiging

Manon ten Have

Ik hou van Holland! :) zo ook vgs-nederland, lief maar toch anders, en dat maakt het ook zo uberleuk om naar amicale feestjes te gaan. Persoonlijk ben ik al naar 4 geweest en ook naar PaCo, ik merk ook niet heel erg dat amicalen nare wezens zijn ofzo, wel dat mensen uit delft wel kunnen springen, niet dansen en dat die lui in utrecht een toffe party locatie hebben aan de gracht en dat twentenaren niet te beroerd zijn om voor je te zingen als je jarig bent, en tenslotte dat vegetist en kampen beiden mij erg verbaasd hebben qua socialiteit en danskwaliteit. Alleen aan leidenaren kan er nog behoorlijk gesleuteld worden qua gastvrijheid.

Ook al is het enigzins stom dat sommige zusjes ons durven af te wijzen voor het amicaal weekend.. bah. Misschien als ze dachten dat wij GSV-ers niet zo haatdragend zijn tegen de rest van de vgs-en dat ze wel langs kwamen. Menig amicaal was ook erg verbaasd met ons te kletsen en uit te vinden dat die GSV-ers toch niet zo verschrikkelijk zijn. Maar let's face it, we zijn het uitschot, de paria's onder de amicalen. En ik vind dat dat niet zo hoeft te zijn. Daarom is Charlotte schijnbaar goed bezig door een leuke en toffe beachparty te organiseren.

Men heeft nu alleen de ramactie meegemaakt van amicaal nederland, en geloof me dat was niet amsterdam op zn best (laat staan dat er nog veel gsva-ers waren), maar het was ook niet GSV op zijn best. Dus lekker allemaal naar het amicaal weekend in Groningen volgend jaar en dan eens even uitvinden wat voor vlees we in de kuip hebben. Kijk Wouter, dan hoef je niet eens naar een andere stad, maar kun je zelfs in Groningen een amicaal vriendinnetje ontmoeten :p.

Manon ten Have schreef: Maar let's face it, we zijn het uitschot, de paria's onder de amicalen..

Geen last van..
Verder, leuk dat mensen zo ontzettend enthousiast zijn over amicaal Nederland, terecht ook wel, ook al voel ik me er ook niet heel erg door aangetrokken..
Maar misschien is het beter dat jullie in jullie enthousiasme niet gaan proberen Wouter te overtuigen van zijn ongelijk, of hem uitleggen waarom amicaal Nederland wel leuk, goed of tof is.
Verder moedig ik iedereen die er zin in heeft vooral aan hier naartoe te gaan!

Sneak peak: we zijn uitgenodigd op een amicaal weekend volgend jaar.

Daarbij: je hebt mensen die graag wat meer van het land zien (leuk) wat meer amicalen willen zien (misschien voor sommigen minder leuk) en je hebt natuurlijk mensen die zich diep in hun hart afvragen waarom ze ooit uit Dalfsen weggegaan zijn.
Feit blijft: wij zijn de GSV en zij zijn allemaal lllen, maar sommigen in den lande zijn meer lllen dan anderen. Want dat er verschil is tussen 'ons en hen' geldt natuurlijk voor elke afzonderlijke VGS net zo goed als voor ons.

En nou allemaal je bek houden, en als de sodemieter bier drinken op dat strand!

Goed gesproken.

Dijkio schreef: Sneak peak: we zijn uitgenodigd op een amicaal weekend volgend jaar.

Is dit trouwens wat ik denk dat het is?? ='D

Charlotte schreef: Goed gesproken.
Dijkio schreef: Sneak peak: we zijn uitgenodigd op een amicaal weekend volgend jaar.
Is dit trouwens wat ik denk dat het is?? ='D

weet ik niet?

Manon ten Have

Waar?? Of is dat nog geheim...

Ik denk inderdaad elke dag terug, met pijn in mijn hart, aan het mooie Dalfsen. Maargoed, als er hier in Groningen zo veel mensen zijn die er niets van begrijpen, voelt het als roeping om nog even rond te blijven hangen.

De locatie is hetzelfde als vorig jaar, kijkt u uit naar de paal met de aardbei. Deze is iets ten noorden van de grote pier.

Charlotte schreef: De locatie is hetzelfde als vorig jaar, kijkt u uit naar de paal met de aardbei. Deze is iets ten noorden van de grote pier.

Je bent zelf een paal met een aardbei.

Iew, viezerd.

Hee maar komen er nog wat mensen, want het wordt super mooi weer!! (deze zin in ambigu hehe)

VGS-Nederland

Lieve mensen! Vergeten jullie het amicale beachfeest niet? Het belooft geweldig weer te worden, dus komt allen. We zullen net als verleden jaar bij de amicale aardbei zitten. Deze is iets ten noorden van de Grote Pier. Hopelijk zien we jullie dan!!

Amicale zomergroetjes,
DB Hopman