VGS-Nederland

Amicae Amicique,

Na aanleiding van het succes van vorig jaar is er dit jaar weer een Amicale Beachparty in Scheveningen! Op vrijdagmiddag 17 augustus kunt u vanaf een uurtje of 12.00 uur met uw vriendjes en vriendinnetjes uit den lande strand hangen, zwemmen, bruin worden, een potje beachvolleybal spelen, nog bruiner worden, zandkastelen bouwen en cocktails drinken.

U dient zelf voedsel en drinken meenemen. Eventueel kunt u uw voorraden ook nog bij het strand inslaan, daar is een kleine supermarkt, maar die is wel een stuk duurder dan uw eigen buurtsuper.

De exacte locatie en hoe u ons kunt vinden zal later bekend worden gemaakt.

Met amicale groet,

DB Hopman

Amicus,

Ik denk dat niemand uit Groningen gaat.

Amicale groeten,
De Hopman

Dat zou ik niet zo snel zeggen, in die week ben ik nog bij mijn ouders aan het werk, en dan is Scheveningen lekker dichtbij dus wie weet..

Maar dan ben je niet hier om de GSV te promoten tijdens de keiweek.

Charlotte, hoe kun je dit toestaan tijdens de keiweek?

Vorige keer werkte dat ook prima, ik kon gewoon nog op tijd terug zijn voor het feestje 's avonds. En er gaan dus mooi wel mensen uit Groningen heen heb ik al in m'n oortje gekregen.

jaspermann schreef: Maar dan ben je niet hier om de GSV te promoten tijdens de keiweek.

Sorry Jasper, dit jaar niet. Heb vorig jaar KEI-hard mijn best gedaan..

VGS-Nederland

Wegens het gemak van het combineren van een weekend-ov met een week-ov is de datum van dit toffe evenement verplaatst naar vrijdag 17 augustus.

AnnLou schreef:
jaspermann schreef: Maar dan ben je niet hier om de GSV te promoten tijdens de keiweek.

Sorry Jasper, dit jaar niet. Heb vorig jaar KEI-hard mijn best gedaan..

Zit jij niet in de PResCie?

Dijkio schreef:
AnnLou schreef:
jaspermann schreef: Maar dan ben je niet hier om de GSV te promoten tijdens de keiweek.

Sorry Jasper, dit jaar niet. Heb vorig jaar KEI-hard mijn best gedaan..

Zit jij niet in de PResCie?

Niet in de huidige..

AnnLou schreef: Dat zou ik niet zo snel zeggen, in die week ben ik nog bij mijn ouders aan het werk, en dan is Scheveningen lekker dichtbij dus wie weet..

Technisch gezien kom je dan niet uit Groningen.

Edje schreef:
AnnLou schreef: Dat zou ik niet zo snel zeggen, in die week ben ik nog bij mijn ouders aan het werk, en dan is Scheveningen lekker dichtbij dus wie weet..

Technisch gezien kom je dan niet uit Groningen.

kaboem

Sowieso alles van vgs Nederland boycotten. Wij zijn de gsv, wat denken ze wel niet? Lekker in het hoge noorden en er hoeven ook nergens anders heen.

Holsappel schreef: Sowieso alles van vgs Nederland boycotten. Wij zijn de gsv, wat denken ze wel niet? Lekker in het hoge noorden en er hoeven ook nergens anders heen.

Je realiseert je dat er een GSV'er in het bestuur van VGSNederland zit?

Ja en ik moet hier echt om huilen, Wouter. Tragisch idee dat de vereniging die het grootst is, maar ook het meest inactief en niet openstaand wat betreft landelijke activiteiten nou net je eigen vereniging moet zijn.

Harde realiteit.

wat een gezeik weer zeg

doei!

Vind ik prachtig, weg dr mee

Haha, Wouter Trollsappel slaat toe!

LIEF DOEN.

De GSV zal altijd blijven staan op hetzelfde punt op het hellende vlak. We voelen ons namelijk in zoverre nog verbonden met VGS Nederland dat we er altijd op zeuren. Als het ons echt niets kon schelen zouden we niet eens reageren. Dat zie je bijvoorbeeld bij bepaalde IFES-activiteiten en thema's, daar reageert niemand op. Dan weet je dat het buiten je vereniging ligt. VGS Nederland ligt eigelijk nog wel dicht bij ons hart. Maar wel al jaren op hetzelfde hellende plekje aan het randje van ons hart.