TOP avond!
Drie-werf HOERA :dance:

Jaap: waar blijven de foto´s?

Ik heb geweldigenoten!!

Inderdaad een leuke avond. Afwisselend, op niveau en fatsoenlijk geluid.
Goed bezig.

Stieneke schreef: Ik heb geweldigenoten!!

Ik had van jou niet anders verwacht. :wink:

Maar ik ben het wel met je eens, top-avondje!

Stieneke heeft geweldigenoten op haar zang :)

Topavondje, bedankt KKK en iedereen die iets heeft neergezet.

HP schreef: Jaap: waar blijven de foto´s?

Toe dan Jaaaaaaaaaaaaaaap!!!

De open soos was trouwens ook heel leuk! Er waren nog best een aantal aspirant-leden. Hoop op een groot jaarverband!

Ja Jaap, ik ben hier nu ook wel eens zat van:

Vriend Niels

He Vet zullen we op de volgende kleinkunstavond een rap-battle organiseren, veel te tof, nee wat zeg ik, veel te dope!

Nylez schreef: He Vet zullen we op de volgende kleinkunstavond een rap-battle organiseren, veel te tof, nee wat zeg ik, veel te dope!

Joo! broeder, vul het gat, de omissie!
Finally de echte shit, een battle, Nielsie Wissie!
Je gaat op je plaat met je rap als een sissy!
Kun je gaan janken bij de concert en kleinkunstcommissie!

En de beeldvormers hebben toch ook foto's gemaakt? Wat gebeurt er toch altijd met die dingen?

Vriend Niels

Na censuur blijven er nooit foto's meer over...

Pieternel schreef: En de beeldvormers hebben toch ook foto's gemaakt? Wat gebeurt er toch altijd met die dingen?

als je goed hebt opgelet het afgelopen jaar dan heb je er heel wat in/op de sic kunnen vinden!

Ja maar, ja maar nog meeeeeeeeeeeeeeeeeer!

De ATV heeft van die coole fotocd's met 1000 foto's erop voor 1 euro 50! Maar is t ook niet leuk om die dan op het forum te zetten, die foto's? Bijvoorbeeld op dit topic foto's van de KK-avond en de open soos. Of ben ik nu off-topic?

Pieternel schreef: En de beeldvormers hebben toch ook foto's gemaakt? Wat gebeurt er toch altijd met die dingen?

Pieternel, nog even geduld en dan zul je het resultaat zien!!

Het is trouwens altijd mogelijk om foto's te zien als je wilt, daar doen we niet moeilijk over, en als je de foto's op een aparte cd wilt kan dat ook geregeld worden.

Aan het einde van het lopende jaar (van de beeldvormers = t/m augustus) komt er een cd met daarop het mooiste, verrassendste, gekste materiaal qua foto's en video's. Nog even geduld dus. Maar wil je wat foto's van de concert en kleinkunstavond zien, dan mag je altijd bij me langskomen...

Foto's?

Fooootooooo's!!!

Of is er soms sprake van censuur hier??? Moet Poetin ze zien voordat ze goedgekeurd zijn???

Die beeldvormers jonge! Wàt een lamme commissie!
Ik kreeg ook de vraag of die dingen nog online kwamen. Zijn er überhaupt foto's gemaakt eigenlijk?

Vooruit, eenmalig, alle foto's van de c&k avond (van mij):

Leuke reportage Gerwald! Ik vind dat de beeldvormers dit jaar er een leuk jaar van hebben gemaakt!