minkcie

Met onder meer:

Het Babodibowanpi Cous Cous Collectief

dat voor u speelt:

Help, de schrijver drinkt!

Ik ben benieuwd.

en terecht, kijk maar:

Bakkie Krasse
Pieternel schreef: Het Babodibowanpi Cous Cous Collectief

Degene die dit in 1x correct kan uitspreken verdient al een optreden tijdens de Kleinkunstavond!

Hoeveel keer heb jij er over gedaan?

Bakkie schreef: [..] Degene die dit in 1x correct kan uitspreken verdient al een optreden tijdens de Kleinkunstavond!

Zekers. Al vaak op een Kleinkunstavond opgetreden en het lukt mij pas bij de vierde keer. :)

Bakkie schreef: [..] Degene die dit in 1x correct kan uitspreken verdient al een optreden tijdens de Kleinkunstavond!

Pieternel doet in elk geval al mee.

"Het Babodibowanpi Cous Cous Collectief".

Zo moeilijk is dat toch niet?

Hee KKK, is er mogelijkheid tot soundchecken, de zaal uitchecken en dergelijke, 's middags ofzo?

Ik ben wel benieuwd welke mensen nog meer iets gaan doen......

Volgens mij gaat het zangdispuut ook nog iets laten horen....

oioioi!!!

En sommige mensen zijn niet weg te krijgen. Sorry.

Verontschuldigingen???

Geertsma, leuk dat je weer meedoet! Ik heb dat liedje van de boer bij dat hek nog maar 1x gehoord. andere mensen waarschijnlijk wel vaker, maar die vond ik erg leuk en zou ik nog wel een keer willen horen!

Waar is de Kleinkunstavond?

Er is onduidelijkheid over de plek van de kleinkunstavond, velen denken bij de stadsschouwburg, maar dat is onjuist, het is vlakbij het station, hieronder even een kaartje

djurre schreef: het is vlakbij het station

Nou, vlakbij...

maar bedankt voor het kaartje. Scheelt weer wat zoekwerk.

Half 8 al..... dat is vroeg zeg...... maar dat mag de pret niet drukken.... ik ben benieuwd!!!!

Tjsonge jonge, wat een avond!!!

Stieneke schreef: Geertsma, leuk dat je weer meedoet! Ik heb dat liedje van de boer bij dat hek nog maar 1x gehoord. andere mensen waarschijnlijk wel vaker, maar die vond ik erg leuk en zou ik nog wel een keer willen horen!

Sorry, lees 'em nu pas. :)