Flor is

Aiaiai ik heb het al eerder gezegd: maak die bbq voor niet-GSV'ers gratis, veel gastvrijer en aantrekkelijker.

Tja, dan komt natuurlijk iedereen alleen omdat het gratis is. 2,50 lijkt me een heel redelijk compromie.

Je weet niet hoeveel mensen er komen, er zijn zo'n 4000 KEI-lopers. In het hypothetische geval dat die allemaal komen blijft er weinig van het eigen vermogen van de GSV over... Vandaar dus 2,50 voor de BBQ

Vriend Niels

Komt er nog meer duidelijkheid over die Kei-wagen?

En nog iets, hoe zit het met het feest dat samen met de NSG gehouden zou worden? Zo te zien gaat dat niet meer door. Of gaat de NSG stiekem alleen een feestje houden? :)

Morgen rijdt ie op de FFWD danceparade in Rotterdam heb ik gehoord...

Koos L schreef: Aiaiai ik heb het al eerder gezegd: maak die bbq voor niet-GSV'ers gratis, veel gastvrijer en aantrekkelijker.

roerend mee eens. En dan komen er een heleboel mensen, dat is toch juist tof.

Vriend Niels schreef: En nog iets, hoe zit het met het feest dat samen met de NSG gehouden zou worden? Zo te zien gaat dat niet meer door. Of gaat de NSG stiekem alleen een feestje houden? :)

Het bestuur van de NSG was het er niet mee eens om een feest met de GSV te houden, terwijl dit wel zo afgesproken was tussen de beide keicommissies van de NSG en GSV.

Niels let es op man, dat is al maanden geleden uitgelegd.

Vriend Niels schreef: Komt er nog meer duidelijkheid over die Kei-wagen? En nog iets, hoe zit het met het feest dat samen met de NSG gehouden zou worden? Zo te zien gaat dat niet meer door. Of gaat de NSG stiekem alleen een feestje houden? :)

Das vreemd. Zeker gezien het feit dat bijna alle NSG feestjes gedomineerd worden door de sprankelende leden der GSV.

Vriend Niels
Kraker schreef: Niels let es op man, dat is al maanden geleden uitgelegd.

Jahaa, dat wist ik ook al wel, maar ik dacht misschien dat de GSV nu gewoon alleen een feest organiseert, maar daarvan is blijkbaar geen sprake. Tenminste niet op vrijdag.

Een feest op vrijdag leek ons niet erg zinvol.
We zouden dan 4 dagen achter elkaar een "feestje" hebben op soos. We wilden inplaats van een feest een sportactiviteit houden, maar dat kon om verschillende redenen niet doorgaan. Vandaar..

mensenvriend

Gaan er nog mensen naar de spelletjesavond vanavond??