siegard

Zoals jullie weten zijn Klaske en ik een tijdje geleden getrouwd. Onze schuurtjes puilen nu uit met dingen die we dubbel hebben en dingen die we niet meer nodig hebben. Hier willen we graag vanaf. Dus wie komt de spullen even ophalen? Het kost allemaal niks, met uitzondering van de monitor. Als je per se iets wilt geven, mag je zelf iets bedenken, maar dat hoeft echt niet. Als je geïnteresseerd bent kun je altijd even bellen/mailen/smsen. Help ons!

Kastje/tv-meubel

Koffiezetapparaat. Lijkt wel een soort barst in de onderkant van de pot te zitten, maar daar merk je niks van. Werkt dus prima!

Kleine tv, vooral handig als je niet zo vaak televisie kijkt of op een kleine kamer.

Monitor, 19 inch. Voor 30 euro is ie van jou.

Wat zijn de afmetingen van de bank?

Ik heb wel belangstelling voor de kunstkerstboom (lekkere timing) en het wasdroogrekje. Misschien ook voor dat zwarte tafeltje... Is dat zo'n standaard 10euro-Ikea tafeltje die veel mensen in het houtkleurig of roze hebben?

De afmetingen van de bank zijn: 1,65 (breedte) x 0,95 (diepte) x 0,73 (hoogte).

Het zwarte tafeltje is inderdaad die van de Ikea die iedereen heeft. De kleur is om precies te zijn trouwens zwartbruin, maar hij lijkt net zwart.

Koning Drietand

Ik vind die weest optimistisch poster nog wel leuk. Voor de rest heb ik belangstelling voor de stoel van Siegards oma.

Die poster kan ik ook van harte aanbevelen. Verder had ik de stoel er niet bij gezet, want die gaat op bestelling. Nu weet ik zeker dat iemand hem krijgt die hem graag wil! Wanneer kom je hem halen? Ik heb die ene poot laatst wel weggegooid, maar dat geeft de stoel juist wat extra charme.

Koning Drietand

Oei dan is mijn belangstelling toch weer wat afgezakt eigenlijk.

Ik wil de bank wel graag hebben, ik hou van lelijke banken. Mag dat?

Ja graag! Wil je het kleed er ook bij? En zie je ook kans om hem binnenkort op te halen?

Mag ik de wasmand en het droogrekje? Voor hoeveel?
EDIT: ik zie dat Hannah mij voor is

Mag ik dan de wasmand?

siegard schreef: Ja graag! Wil je het kleed er ook bij? En zie je ook kans om hem binnenkort op te halen?

Ja doe het kleed ook maar! Is het goed als ik je maandag even bel over het ophalen?

De wasmand is bij deze van jou. Wat het droogrekje betreft is Hannah je net voor, dus als zij hem niet wil, mag jij hem. Verder hoeven we er niets voor te hebben, het gevoel dat we de wereld weer een stukje beter hebben gemaakt doordat jouw vieze onderbroeken niet meer door je kamer slingeren is onbetaalbaar.

siegard schreef: Poster van Klaske (90x60 cm)

Sprekend...

leuke topicnaam, die poster wil ik wel ruilen voor een poster die Klaske graag wil

Klaske schreef: De wasmand is bij deze van jou. Wat het droogrekje betreft is Hannah je net voor, dus als zij hem niet wil, mag jij hem. Verder hoeven we er niets voor te hebben, het gevoel dat we de wereld weer een stukje beter hebben gemaakt doordat jouw vieze onderbroeken niet meer door je kamer slingeren is onbetaalbaar.

Very thanks!

Ok, score tot nu toe:

  • Laura: bank + kleed (je kunt morgen wel even bellen hoor!)
  • Hannah: kunstkerstboom + tafeltje + droogrek
  • Armando: wasmand
  • Braakje: poster van Klaske (in ruil voor de andere poster)
  • Fre: andere poster en oma's stoel.

Wanneer komen jullie alles ophalen?

Aanstaande donderdagmiddag?

Ik wil het dikke matras en 't dekentje wel.

Dan zijn die bij deze van jou!

  • Laura: bank + kleed (je kunt morgen wel even bellen hoor!)
  • Hannah: kunstkerstboom + tafeltje + droogrek
  • Armando: wasmand
  • Braakje: poster van Klaske (in ruil voor de andere poster)
  • Fre: andere poster en oma's stoel.
  • Philip: dikke matras + dekentje

Mooie gedachte dat weggeven van overbodige spullen..

Laatste kans! Op pagina 1 staan nog een aantal fantastische artikelen die nog over zijn, (bijna allemaal) gewoon gratis!