vanDijk

Amicae amicique,

Om samen met al uw amicae en amici het nieuw jaar in te luiden, organiseert de Senaat der GSV, naar goed gebruik, een nieuwjaarsborrel!
Deze borrel zal plaatsvinden voorafgaand aan de soosavond van donderdag 3 januari en zal beginnen om 21:00. Komt dus allen en geniet van hapjes, drankjes en mooie woorden, zodat we het nieuwe jaar vol enthousiasme en amicitia binnen kunnen halen.

Met hartelijke groet,
Senaat Van Dijk

Om antwoord te geven op de vraag van Stieneke:
De nieuwjaarstoespraak zal plaatsvinden om 22:30.

He waar is mijn vraag gebleven?
Wel bedankt voor het antwoord overigens.

ik denk dat dat voor mij een avondje jus wordt...

^^^^

XD

Ik hoorde dat er Vegter-rolletjes zullen zijn. Mét slagroom.

Klopt, dus wees op tijd, anders heb ik ze allang opgegeten!

Herbsgarden
rolv schreef: Ik hoorde dat er Vegter-rolletjes zullen zijn. Mét slagroom.

Battle-de-beurre, zul je bedoelen.

Nee ik bedoelde vegter-rolletjes.. met slagroom.

Was een mooie avond! Heeft iemand trouwens mijn blauw-gele stropdas gezien? Ik ben hem namelijk kwijt...

Bernlef?

vanDijk schreef: Bernlef?

Nee, die claimt hem te hebben teruggegeven... Dus het moet onderhand een GSV'er zijn!

Edit: de das is inmiddels terecht. Bleek dat mijn fractiegenoot een practical joke had uitgehaald. Verder: sooscie bedankt, nog wel even wennen aan de nieuwe prijzen: sooskaarten gaan opeens een stuk harder.

Steef schreef: Was een mooie avond! Heeft iemand trouwens mijn blauw-gele stropdas gezien? Ik ben hem namelijk kwijt...

Misschien hem je em in je kaalheid weer om je hoofd geknupt. Ik zou even checken.

het was zeker mooi gister, iedereen bedankt!

Mijn goede voornemen voor 2008: meer hager/loger spelen.

Bedankt voor de rolletjes en de M&M's.

Ohja, senaat ook nog bedankt voor de nieuwjaarsrede

Herbsgarden

Goede discussies gehad over de intentieverklaring enzo. Op naar het HV-Lagerhuisdebat op de 10e.

Hmm.. :lickout: rolletjes met verrassing, Maurice bedankt voor het vullen. En de rest van de Senaat natuurlijk ook bedankt!