Jackhals

Iedereen de beste wensen en Gods zegen voor het nieuwe jaar!

iedereen idd een gelukkig 2007, ook jij jackhals. Beetje jammer dat ik dit zo vroeg/laat moet posten. Ga nu naar bed, morgen die t*ringbende op mijn kamertje maar opruimen.

Veel succes Bassie, en idereen nog maar eens de beste wensen.

Heej mensen bedankt, het was een mooi feestje.

Oranjehuis bedankt voor het heerlijke etentje.
Nieuwstraat bedankt voor het mooie voorbereidingsfeestje.
Soos (vooral Vraccie) bedankt voor het feestje.
Vinkhuizen paupers minder bedankt, elke schuurtje en elk ruitje is ingetrapt, danwel verbrijzeld.

Nu is het tijd om te slapen, maar ik ben bang dat ik daar onderhand overheen ben.

bweeh, ik ben alweer wakker... veel te vroeg maargoed :(

Een gezegend nieuwjaar voor iedereen! Over een uurtje zit ik in de trein richting groningen :) Waarschijnljk zie ik jullie donderdag a.s. in de soos

Hey iedereen een goed nieuwjaar toegewenst!

Goed nieuwjaar... :D

Gelukkig nieuwjaar. Veul hail en zeeg'n.

Jow allemaal een super goed jaar toegewenst!!!

Allemaal een mooi en gezond 2007 gewenst!!

Voor iedereen die ik gister nog niet gezoend heb, gelukkig nieuwjaar!!

en voor de rest nog even: FOLLE LOK EN SEINE!

Jackhals schreef: Iedereen de beste wensen en Gods zegen voor het nieuwe jaar!
Koning Drietand

van het zelfde allemaal

Ik heb me in het Oranjehuys uitstekend vermaakt. Iedereen een prettig 2007 toegewenst.

Na een nachtje roofbouw op huis en lichaam, gevolgd door een dagje bed, lijkt mijn nieuwjaarsdag goed geeindigd met een nieuwjaarsgemeenteborrel in de Oosterpoort. Goeie muziek (oa Kraak&Smaak, ) en bijna alles gratis. Bovendien: nasty vijftigers die hip dansen. Zo fijn.

Was er vanavond niet een nieuwjaarsborrel op soos? Ik zie er namelijk niks over op het forum staan. Hoelaat begint het. Ik heb het ergens gelezen (waarschijnlijk in SIC ) maar ik kan mijn SIC en nieuwjaarskaartje van de Senaat (mm daar zou het ook wel eens op kunnen staan ) niet vinden.

Ass. I in sic schreef: Op 4 januari zal op soos een nieuwjaarsreceptie plaatsvinden. Er zal getoast worden op het nieuwe jaar en de nieuwjaarsrede zal worden gehouden. U bent hiervoor van harte uitgenodigd. Een officiƫle uitnodiging zal nog volgen, maar houd deze donderdagavond vrij.

Ik neem aan dat het gewoon om 22.00 soos is. Ik heb ook geen uitnodiging gezien verder.

staat idd op de achterkant van het kaartje. Vanaf 22:00.

Ik heb helemaal geen kaartje gehad trouwens..

zat in bij mij in m'n SIC, of heb je die ook niet gehad?

Die heb ik dan weer wel gehad..