Thereza

Hello,

Ik kreeg van een oud-collega de vraag om deze vacature te delen. Ik heb dit werk zelf ook een tijd gedaan en ik heb me er prima vermaakt, zowel met de kinderen die ik moest begeleiden als met de collega's. (En laat je niet afschrikken door de criteria, ik weet toevallig dat ze zo hard mensen nodig hebben dat je bijna zeker op gesprek mag komen als je reageert)

VinkHuisWerk verzorgt een huiswerkbegeleidingsproject op een VMBO school in Groningen.
Er wordt begeleiding gegeven aan groepen van maximaal 6 leerlingen. Wij zoeken iemand die minimaal 2 dagdelen per week begeleiding kan geven.
De huiswerkbegeleiding wordt gegeven op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag tussen 14.00 – 18.00 uur.

Wat ga je doen?
Je begeleidt ongeveer zes leerlingen in het maken van hun huiswerk. Je helpt de leerlingen vakinhoudelijk en je zorgt ervoor dat leerlingen leren plannen en organiseren. Je zorgt dat ze op schema liggen en overhoort hen voor toetsen. Daarnaast neem je ook de tijd voor een praatje en zorg je voor een veilige, goede sfeer.

Wie zoeken wij?
• Je hebt aantoonbare affiniteit met onderwijs en pubers
• Je bent sociaal vaardig
• Je bent flexibel
• Je bent minimaal twee middagen per week beschikbaar
• Affiniteit met bètavakken is een pré.

Wat bieden wij?
• Een leerzame werkplek, vooral als je met jongeren of in het onderwijs wil werken
• Een jong, dynamisch team met enthousiaste collega’s
• Intervisie
• Vergoeding op basis van het minimumloon.

Lijkt dit jou wat? Stuur dan jouw motivatie en CV naar info@vinkhuiswerk.nl