MarielledL

Beste GSV-ers,

Via deze weg wil ik jullie, namens de Happietaria Groningen, uitnodigen om een avondje of meer natuurlijk te komen helpen.
Happietaria Groningen is een initiatief van de zes christelijke studentenverenigingen uit Groningen. Voor het goede doel wordt er een maand lang een restaurant geopend welke geheel op vrijwillige basis wordt gerund.

Om alle gasten die verwacht worden een mooi avondje te laten beleven hebben we veel vrijwilligers nodig voor de bediening en in de keuken. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als jullie zouden willen helpen om door middel van dit mooie project zoveel mogelijk geld op te halen voor het goede doel. Daarnaast is het ook ontzettend gezellig om te komen helpen, je leert heel veel nieuwe mensen kennen en ontvangt veel dankbaarheid van de gasten.

De goede doelen van dit jaar zijn:

-De bouw van een buurtcentrum in Braziliƫ, voor opvang van kinderen, bieden van verslavingszorg en een verbindende rol gaan spelen in de buurt.
-Het aanbieden van avondonderwijs aan jonge vrouwen in Liberia.

Dus lijkt het je leuk om een keer of meer te komen helpen, meld je aan!
Dit kan op www.happietariagroningen.nl .
Als je eerst nog wat meer informatie wilt of een vraag hebt, mail mij dan of post je vraag op dit topic.

Namens de personeelscommissie happietaria Groningen 2011,

Mariƫlle de Lange

Link doet het niet.. Misschien komt dat omdat je er een p teveel in hebt staan.

Yes, is aangepast .. nu doet hij het wel! :)

Hoe werkt het met die shifts? Is het zegmaar de begintijd tot volgende tijd die je aan kunt vinken?

Bij elke dag/datum staan er 2 hokjes.
Boven het eerste hokje staat 14.45, als je deze aanvinkt betekent het dat je beschikbaar bent voor de 1e shift van 14.45-19.30.
Boven het 2e hokje staat 18.45, als je deze aanvinkt betekent het dat je beschikbaar bent voor de 2e shift van 18.45-23.30

Tweede shift uiteraard niet tot 19:30 maar tot eind/23:30.

Ik regel het alleen via jou jasper. dat weet je

Ik doe niet aan bedienen, dat vind ik voor vrouwen, maar als jullie nog een beunhaas nodig hebben voor het geavanceerdere DIY-werk hoor ik het! Succes!

Haha het is gewijzigd hoor.

Sanzo Panza

Hoe staan de zaken er eigenlijk voor?

allemaal flink aanmelden,
want we hebben nog wel een groot aantal mensen nodig.

alvast bedankt

Met grote gehaasde snelle spoed zoeken we nog mensen voor morgen eerste shift (14:45-20:00) en tweede shift (19:30-23:30) voor keuken en bediening. Dus help happietaria eens uit de brand en doe wat voor de samenleving. De eerste aanmelding krijgt een extra gratis biertje!:P

Wie zin/tijd of te werken vandaag is welkom vanaf 15:00, laat het even weten op 06-25522996

Wat Jasper er niet bij zegt is dat het HARD NODIG is!

Lustrum is voorbij, tijd om te laten zien dat Happietaria toch echt het geesteskind van de GSV is!

Ga je zelf ook werken dan?

Wie kan er nu komen naar happietaria om te werken?
We zoeken echt hard mensen en is mooi tijdverdrijf voor de sing-in.

Kom maar gewoon binnenlopen

Mijn moeder heeft laatst ook een avond geholpen en ze vond het ontzettend leuk! Dus moedig vooral je ouders aan om ook even te helpen.

Vet toffe moeder heb jij, Klaske!