Als heren ook mogen mee doen wil ik wel een volleyballetje meppen.

ik ga geeneen doen.

moet je dat reserveren dan? ik bedoel meer een algemeen uurtje bijvoorbeeld wat je ziet op maandag: Basketbal/Volleybal 15:00–16:30 Zernike heshal onbegeleid

Dan heb je kans dat je met totally unknown mensen aan het balleyvollen gaat.

ja, idd... maar als je gewoon afspreekt met zn allen... hoef je niet te reserveren

reserveren is 1 belletje naar de aclo. geen moeite, geen geld. en je hebt zekerheid.

ik wil op zich donderdag wel... (maar 1, 5u ;))

verzin een leuk uurtje, reserveer lekker, en met minimaal 6 of liever eigenlijk 8 mensen ben ik er ook bij. rolv, zorg jij voor 20 kuub zand? speelt wel zo relaxt :)

ik kan zowel donderdag als vijdag ook wel, wie reserveert er even een keer??

Komende vrijdag speelt ATV bij de Aclo, van 14:00 tot 15:30, mocht men zin hebben om een balletje te slaan. Zoals ik.

Hello allemaal!
Even een berichtje! Er is een damesteam van de GSV ingeloot voor PVT. Maar nu hebben we nog geen mensen bij elkaar gesprokkeld, dus ik vroeg me af, zijn er eigenlijk wel dames die willen meespelen?
Drop je ideeën hier, volgens mij is Liesbeth officieel een coordinator van de dames, maar kweenie wat zij er nog van weet!

JP. schreef: Komende vrijdag speelt ATV bij de Aclo, van 14:00 tot 15:30, mocht men zin hebben om een balletje te slaan. Zoals ik.

hoeveel aanvallers en spelverdelers zijn er nog nodig? afhankelijk van de 4-2 of de 5-1 strategie die je volgt natuurlijk.

Haha, goedzo bastiaan! Je hebt goed opgelet. Weet je nog? 13.01.07 13.30 @ ACLO

Ik wil wel meedoen.. :)

Beter 5-1 spelen op PVT...

Ik denk dat ik wel kan, wie weet ben ik er bij..

renskebuit schreef: Hello allemaal! Even een berichtje! Er is een damesteam van de GSV ingeloot voor PVT. Maar nu hebben we nog geen mensen bij elkaar gesprokkeld, dus ik vroeg me af, zijn er eigenlijk wel dames die willen meespelen? Drop je ideeën hier, volgens mij is Liesbeth officieel een coordinator van de dames, maar kweenie wat zij er nog van weet!

Was het officiëel wel, maar ben het niet meer. Weet neti wie het wel is, maar ben niet van plan het te doen. Succes!

Mmm.. mag ik uit de berichten afleiden dat er dit jaar geen damesteam bijelkaar te brengen is? Dan is het wel handig om ons af te melden.

Ja klopt, ik ga vandaag een mail sturen. Er is namelijk niemand die het kan/wil regelen. Och wat is iedereen druk :wink:

Ik vraag dit even omdat ik deze mail kreeg van de organisatie...

PVT organisatie schreef: Beste Contactpersonen Wederom zijn wij als organisatie geconfronteerd met opgegeven teams, die zich aan de late kant afmelden. Dit levert dit jaar iets meer problemen op, daar wij meer teams de gelegenheid hebben gegeven om aan dit historische 40ste PVT deel te mogen nemen. We gaan er vanuit dat we van de overige teams, nu geen afmeldingen meer ontvangen. Hopende jullie voldoende geïnformeerd te hebben. Namens de Organisatie. Met vriendelijke groeten, Ronald Mayer

Een beetje lullig om dan een reply te moeten sturen dat we ons moeten afmelden ;)

Ja sorry, ik heb zaterdag een mail gestuurd, het bedrag moest voor 1feb worden overgemaakt, dus we zijn nog op tijd. Volgens mij zijn we nu wel gewoon afgemeld, toch??