Elise

Wij zijn op zoek naar een nieuwe huisgenote! (vrouw, christelijke achtergrond)

Het gaat om een kamer (maisonnette) aan Illegaliteitslaan 76. Het is op 5 minuten fietsafstand van het station en het centrum. De te verhuren kamer is 7,3 m² en heeft een eigen balkon. De kamer is goed onderhouden met witte muren en nieuw laminaat op de vloer. Daarnaast deel je een grote woonkamer (22 m²), keuken en badkamer met drie andere huisgenotes. We vinden het overigens gezellig om regelmatig samen te eten! De prijs is €275 per maand (inclusief) en de kamer is beschikbaar per 1 oktober.

Geïnteresseerd? Mail naar elise-koster@hotmail.com

Paula Lunenborg

Moet t perse Christelijke achtergrond? Als jullie niemand vinden ken ik nog een lief, leuk meisje dat een kamer zoekt, maar niet kan vinden..

Jurriaan heeft ook interesse hoorde ik, maar hij is geen vrouw.

Paula Lunenborg schreef: Moet t perse Christelijke achtergrond? Als jullie niemand vinden ken ik nog een lief, leuk meisje dat een kamer zoekt, maar niet kan vinden..

De aanmeldingen stromen nog niet binnen, dus ze mag best een mailtje sturen. Als we haar dan uitnodigen voor de hospiteeravond, betekent dat dat ze kans maakt.

Maurice schreef: Jurriaan heeft ook interesse hoorde ik, maar hij is geen vrouw.

He huisfeut, je woont nog maar 2 maanden in Parel222 en aast nu al op de grote kamer? Nog één zo'n opmerking, en ik trek je TV-kabel weer uit de muur.

Webcie, mag er een slotje op? :)