Beekhuis

Beste GSV,

Tijdens het novitiaatsweekend ben ik mijn telefoonoplader kwijtgeraakt. Dit is er één van het merk NOKIA met zo'n dikke pin. Heb je hem gevonden of heb je toevallig zo'n unit thuis liggen wil je dan reageren?

Groeten!

Bump...

Ik heb er eentje op mn kamer liggen, die kun je eventueel wel even lenen als de nood hoog is..

Dit zegt van de Kamp trouwens

De nood is hoog dus dat zou idd mooi zijn. Kun je hem vanavond meenemen naar de HV?

Er is wel een nokia oplader gevonden op het veld zondag. Weet dus niet of hij het nog doet, en weet ook niet precies waar ie is, maar daar zou je dus achteraan kunnen vragen..

Was dat niet de mijne?

Nee dat was niet die van jou, want die hebben we uiteindelijk gewoon in de doos met spullen van de novcie boerderij gevonden.. Dus die van het veld moet nog steeds ergens zijn..

hannibal schreef: Er is wel een nokia oplader gevonden op het veld zondag. Weet dus niet of hij het nog doet, en weet ook niet precies waar ie is, maar daar zou je dus achteraan kunnen vragen..

Heeft iemand enig idee waar die is gebleven? Novcie, ministers, novieten?

Keine ahnung.

AssessorJoost
Beekhuis schreef:
hannibal schreef: Er is wel een nokia oplader gevonden op het veld zondag. Weet dus niet of hij het nog doet, en weet ook niet precies waar ie is, maar daar zou je dus achteraan kunnen vragen..

Heeft iemand enig idee waar die is gebleven? Novcie, ministers, novieten?

misschien weet de senaat het wel?

Als je er nog een zoekt, ik heb er nog wel een over. Zo'n dikke dus,. Morgen avond ben ik in vinkhuizen dus kan ik hem wel even langsbrengen. Laat even weten of je em nog moet.