H3nQ

Heeft iemand toevallig nog een konijnenhok staan? Of anders: wil iemand een konijn?

annemarieke

Haha! Ik zag vanmorgen nog een konijnenhok aan de weg bij de Saffier..
Hoe heet ie eigenlijk? en hoe ziet ie er uit? En ik wil hem niet hebben idd.
Je moet er wel goed over nadenken want dit konijn heeft natuurlijk wel het één en ander meegemaakt in zijn leven.. Dat kan nog gevolgen hebben..

Ah ik moet zo toch naar Vinkhuizen dus ik kijk wel even of hij er nog staat.

Het konijn heeft nog geen naam, want we weten nog niet of we hem gaan houden. Hij is gebroken wit met een paar grijsbruine vlekken op zijn rug, hij heeft ook oren in die kleur en vlekken om zijn ogen, als een pandabeer. Het is een nogal mager scharminkelig konijntje met een rare uitstekende neus.

En hij komt nogal gestresst over inderdaad. Ik denk dat hij de hele nacht verkracht is door Klaas.

Klaas stelt ook geen hoge eisen dus..

Nee. Bovendien schijnt het nieuwe konijn een mannetje te zijn.

Het konijnenhok lag trouwens niet meer bij de Saffier. Het beestje zit nog steeds onder een omgekeerde wasmand.

Hmmm... en ik zoek eigenlijk een konijnenren. Dus als iemand van jullie tips heeft voor een konijnenhok, welkom! Een extra konijn erbij, met traumatische levenservaring, hoeft van mij niet persé. Succes Henk. ;)

Rotbeest. Na anderhalf uur achter hem aanlopen had ik hem eindelijk gevangen om hem in zijn "hok" te stoppen, haalt hij mijn hele handen open. Ik heb zijn nek omgedraaid. Hok is niet meer nodig, konijn niet meer beschikbaar.

Ga je hem nu opeten?

p.s. dit ben ik niet

Neuh, in een plastic zak gewikkeld en in de prullenbak gedaan. Webcie, topic kan dicht.

Help me onthouden dat ik nooit ruzie met je zoek.
Slotje.