MissT

Na een grondige opruiming in onze keukenkast, waarvan de uiterste houdbaarheidsdatum ergens in de vergetelheid is verdwenen, vonden wij oude novitiaatsfoto's. Het gaat om vier foto's waarvan we er eentje met zekerheid hebben geïdentificeerd.

1: Robert Koops
2: Een Feddema (vermoedelijk)

  1. Een meisje met een blauw met rode krans op haar gezicht en met een pistool en een helm op.
    4: Een aandoenlijk kijkende jongen met zwarte verf op de kin en boven de ogen.

Volgens ons komen de nummers 1,3 en 4 uit hetzelfde jaar.

Hecht iemand hier meer waarde aan dan wij, dan mag hij/zij ze hebben. Identificeren mag ook;)

scannen?

Als er nog meer vraag is, hebben wij nog wel een paar liggen. Na een grondige WC-renovatie zijn de volgende foto's beschikbaar:

  1. am. van der Zwaag (Unestra)
  2. ama. Berghuis (Unestra)
  3. am. Kelder (Kicentha)
  4. ama. Kramer (Frontijn)
  5. (geen idee, amica)

Feddema junior laten we nog even hangen.

MissT schreef: Na een grondige opruiming in onze keukenkast, waarvan de uiterste houdbaarheidsdatum ergens in de vergetelheid is verdwenen, vonden wij oude novitiaatsfoto's. Het gaat om vier foto's waarvan we er eentje met zekerheid hebben geïdentificeerd. 1: Robert Koops 2: Een Feddema (vermoedelijk) 3. Een meisje met een blauw met rode krans op haar gezicht en met een pistool en een helm op. 4: Een aandoenlijk kijkende jongen met zwarte verf op de kin en boven de ogen. Volgens ons komen de nummers 1,3 en 4 uit hetzelfde jaar. Hecht iemand hier meer waarde aan dan wij, dan mag hij/zij ze hebben. Identificeren mag ook;)

Wij van de Casa willen graag Robert Koops. Kan die opgestuurd worden per novietenpost?

Ik heb wel oren naar Amice Kelder, kan die even per novietjes post gedeponeerd worden in de brievenbus van Invasiestraat 102? (Groningen Zuid)

Bij nader inzien blijkt het een foto van amice Rijpma te zijn... ik weet niet of je die nog wilt?

Ursa schreef: Als er nog meer vraag is, hebben wij nog wel een paar liggen. Na een grondige WC-renovatie zijn de volgende foto's beschikbaar: 1. am. van der Zwaag (Unestra) 2. ama. Berghuis (Unestra) 3. am. Kelder (Kicentha) 4. ama. Kramer (Frontijn) 5. (geen idee, amica) Feddema junior laten we nog even hangen.

Amica Kramer, dat ben ik! En die foto wil ik graag een keer zien. En als er niet teveel wc spetters op zitten dan zou ik deze ook wel willen hebben.

Dat kan geregeld worden. Adres is nog hetzelfde? Dan stuur ik ze per novietenpost die kant op. En vreest niet, deze foto's hebben jarenlang boven de spetterzone gehangen.

Ik ben ook nog op zoek naar mezelf. Kan ik die nummer 4 zijn uit de eerste post? Ben van hetzelfde jaar als Koops namelijk. En aandoenlijk vind ik me al jaren.

Update:

(Casa: hij staat genoteerd, komt er aan.)

Met dank aan ons opper643'er Wyneke:

3: Els Bezemer
4: Simon Bodeüs (Sorry Arnold niet aandoenlijk genoeg:))

Oh doe die van Simon ook maar dan!

Alle foto's die jullie niet kwijt kunnen raken mogen bij mij door de bus. Dan stop ik ze in het beeldvormersarchief! Parelstraat 112. Alvast bedankt.

Rijpma hoef ik niet Harm... Stuur maar naar Hannah, denk dat het dan beter materiaal is voor het archief...

Bedankt voor de foto´s!

Koning Drietand

Indien er nog meer foto's over zijn mogen die wel gedoneerd worden aan het echte GSV Archief. Het is ook leuk als daar foto's terug te vinden zijn.

@Ursa: Ik wil die foto van mij wel hebben. Doe maar door de bus.

Hm, ik heb jouw foto al bij Hannah in de bus gegooid. Moet je daar even navragen.