Hapkars

ik zie geen plaatjes, of vraag ik dan te veel?

Ik zie ook niks. Komt vast omdat we een aftands Microsoft-product gebruiken.

ongetwijfeld, hier (met gebruik van een nieuwerwets microsoft produkt) is alles goed te zien... En het ziet er ook goed uit moet ik zeggen!

Ik heb hier gewoon nummertje 8 hoor, maar ik zie niks. :(

na Get Star Vision hebben ze dit jaar blijkbaar een thema dat helemaal niet om "zien" of "beeld" gaat - wie weet gaat het alleen over geloven.

als je de flyer niet kunt zien dan moet je even bij gsvdocs kijken, of gewoon een normale pc aanschaffen, of niet lopen te miepen

Probleem is dat ik dan ook een mooi rood kruisje in een wit vierkantje te zien krijg (het ligt dus niet aan je post). En potentials hebben misschien wel datzelfde probleem.

Ik heb hetzelfde probleem met Vista en de nieuwste versie van IE.

ik dus niet met vista en de nieuwste versie van firefox :P, dus schakel nou maar eens over naar een die browser...

Ja of doe gewoon niet zo koppig met je firefox en post je plaatjes ff zodat iedereen ze kan zien, idd wel zo prettig voor de gasten.

Inderdaad. Zowel Chrome als IE8 kunnen er niks mee bij mij. Maar ik weet wel zeker dat het vast een hele mooie flyer is. Zet em op Holsappel, nog een keertje.

Harry, regel gewoon dat de webcie ze op GSVnet laat hosten, even bellen, klaar. Ze kunnen sowieso een betere plek op de frontpage krijgen, eigen kopje enzo. Overleg even, maar niet met mij want ik ben op vakantie. Mijn Opera Mini op Nokia n82 heeft er geen moeite mee trouwens.

C.A. schreef: Harry, regel gewoon dat de webcie ze op GSVnet laat hosten, even bellen, klaar. Ze kunnen sowieso een betere plek op de frontpage krijgen, eigen kopje enzo. Overleg even, maar niet met mij want ik ben op vakantie. Mijn Opera Mini op Nokia n82 heeft er geen moeite mee trouwens.

ongeloof dat gepats met je nokia n82, alleen Opera Mini had volstaan.

TheoSikkema

Ja ziet er leuk uit, alleen het formaat laat in mijn browser XpW te wensen over..
Ach ik ga ook helemaal niet zeiken, leuk dat je je zo inzet Harry

Oke herkansing? nu iets te zien?

Herbsgarden

Dikke vette prima.

Staat er mooi op buur!

Ha GSV!

De keiweek is net achter de rug, het was een top week en dat hebben wij vastgelegd op foto's

Jullie krijgen ze waarschijnlijk ook op de site, maar je kunt ze alvast bekijken via de ATV site.

Groetjes!