VGSL Franciscus Gomarus

Amicae amicique,

op 24 april a.s. organiseert de VGSL 'Franciscus Gomarus' haar tweede feest van dit jaar, onder het thema 'Das tut mir Leiden'. Vanaf 22.00u bent u welkom in Dok2 (Havenplein 2, hoek Haarlemmerstraat) om er met ons een mooi feest van te maken. Zorgt u dat u voor 01.00u binnen bent? Voor meer info verwijzen wij u naar de poster.

Wij hopen u allemaal te zien de 24ste!

Met amicale groet,

Commissie Extern 2011-2012
Jan-Maarten Elbers
Else Groenendijk (praeses)
Corline Lekkerkerker
Hedwig Oldenkamp
Justin Bergwerff

Manon ten Have

ich bin dabei! Lekker na mijn laatste tentamen :)

hee leuk. ik wil ook wel die kant op.

Manon ten Have

Waar kan ik aan denken qua dresscode bij dit thema?

VGSL Franciscus Gomarus

Amicae amicique,

nog maar enkele nachtjes slapen, en dan vindt het feest in Leiden plaats! Dinsdag 24 april kunt u vanaf 22.00u losgaan in Dok2 (Havenplein 2). Voor meer info verwijzen wij u naar de poster.

Voorafgaand aan het amicaal feest zal de amicale sportdag plaatsvinden, dit jaar in het Tikibad. Om alvast in de stemming te komen, is van deze spetterende activiteit een poster bijgevoegd.

U komt toch ook?

Met amicale groet, namens commissie Extern,

Else Groenendijk
praeses commissie Extern

Waarom horen we pas 4 dagen van te voren van deze amicale happening?

Was al heel lang een event op facebook anders.. :P Zo gaat dat tegenwoordig.

Charlotte schreef: Was al heel lang een event op facebook anders.. :P Zo gaat dat tegenwoordig.

als ik niet uitgenodigd word weet ik zulke dingen niet hoor.

Charlotte schreef: Was al heel lang een event op facebook anders.. :P Zo gaat dat tegenwoordig.

als ik niet uitgenodigd word weet ik zulke dingen niet hoor.

Daarom moet je ook even de VGS-Nederland pagina liken. Dan krijg je wat meer mee van wat er allemaal staat te gebeuren in amicaal Nederland.

Jaaaa we gaan met een groepje met de trein van kwart voor 9! Kom ook allemaal, super leuheuk!

Manon ten Have

Prima, daar ben ik bij.

Gaan er (alsjeblieft?) nog mensen met de trein van half 5 's ochtends terug? Het lijkt me uiterst ongezellig om in m'n eentje in een trein te liggen pitten.

Lotte overweegt om ook de trein van half vijf te nemen. En we nemen trouwens voor de heenweg een treintje later; kwart voor tien dus.

Grapje, toch de trein van kwart voor 9.

Manon ten Have

Mensen, ik denk dat ik wel de trein van 21:07 neem als ik die haal. Anders neem ik die van kwart voor 10.
De terugweg is voor mij pas op donderdag.. Dus dan kan ik sowieso niet samen reizen.

Was het leuk? Heeft Lammert nog geregeld dat hij met iemand mee naar huis kon?

Het was verschrikkelijk leuk en Lammert heeft lekker aan de Heresingel geslapen.

Manon ten Have

Jaja, we hebben ons daar weer eens flink vermaakt :)