erika

All kamers zijn vergeven

Bovenstaand bericht kreeg ik namens het bestuur van de Prunus. Ik woon zelf ook in de Prunus en volgend jaar kun je me tegen het lijf lopen als hoofdbewoonster. Als je volgend jaar gaat studeren in Groningen is dit stekje zeker het proberen waard! Alleen al omdat de hoofdbewoners zo ongelooflijk leuk zijn... :)

(PS: De Prunus is al genieten, maar wil je je studententijd nóg onvergetelijker maken, dan is een studentenvereniging zeker een aanrader! Tijdens het hospiteren, maak je met GSV-ambities zéker geen slechte indruk ;) Gekheid...gewoon even mailen, hartstikke leuk!)

Ook ik wordt komend jaar hoofdbewoner met mijn lieftallige assistente Erika! ;) Gewoon ff mailen, hartstikke leuk..

annemarieke

He leuk dat jullie hoofdbewoners worden! Wie gaat er in de relaxt grote kamer?

:brille:

Herbsgarden

Een Chinees met een grote zwarte zonnebril met ruitewisser?

Is dat een poging tot humor?

ik spreek uit ervaring; de prunus is heel leuk, ik kan het iedereen aanraden, prima voor een jaartje! :lol:

Er is nog een plaats vrij voor een jongen. Dus als er nog mensen zijn die belangstelling hebben, reageer dan zsm, uiterlijk tot maandag. Deze kans wil je niet missen!

Leuk dat Eline er komt wonen!

BerniceSmit

Is er ook een telefoonnummer?

Jazeker: 050-0000000

Telefoonnummer verwijderd op verzoek van Hanneke Seinen. Zij wenst alleen per mail benaderd te worden. Groetjes van de Webcie.

0900-prunus!

BerniceSmit

Mooi, want ik hoorde dat jullie nog een plaatsje vrij hadden ;)