Roskam

Jullie zijn allemaal uitgenodigd om vanavond langs te komen op een groot NSG-feest (met piekfusten!):

'Het damesgenootschap Castus en het heerengenootschap S.O.D.A.L.I.T.A.S. would like to present: Het "hoe suf ben jij/style up your life"-feest!'

Plaats:            sociëteit Dizkartes
Wanneer:       donderdag 31 maart
Aanvang:        22:00 uur
Einde feest:     geen idee, ergens de volgende ochtend
Prijs:               € 2,-  

zie ook www.sodalitas.nl/feest en www.nsgroningen.nl

HarmenMellema

Dames/ Heren

Kom langs want het word echt een mooi feest.

eh...en jij mag ons uitnodigen.. :lol: ?!

ah nee he. als jullie t maar laten om niet naar soos te komen >> anders moet ik me de hele avond zeker een beetje zitten vervelen... mn laatste keer sooscie :cry: , wil natuurlijk wel n zoot biertjes over de kling jagen!

wouter schreef: ah nee he. als jullie t maar laten om niet naar soos te komen >> anders moet ik me de hele avond zeker een beetje zitten vervelen... mn laatste keer sooscie :cry: , wil natuurlijk wel n zoot biertjes over de kling jagen!

als jij er bent kom ik zeker! martini avond!

Alladin schreef: eh...en jij mag ons uitnodigen.. :lol: ?!

jep 8)

beuzzie schreef: martini avond!

hoppa, ik ook!

beuzzie schreef: [..] als jij er bent kom ik zeker! martini avond!

Moet je wel op tijd op soos zijn, vanaf 0.00 uur is Wouter soosmanager, dus een flinke last op zijn schouders en niks meer weggeven voor die jongen, geen milliliter teveel.
Overigens sta ik ook achter de bar - ja echt een familiefeest - en mag je vanaf 0.00 uur gratis onder de tap hangen (als het van de soosmanager mag).

Koos L schreef: vanaf 0.00 uur (als het van de soosmanager mag).

oh, jij ziet opeens ook weer kansen... beetje sjoemelen. Gelukkig heb ik de boel keurig netjes overgedragen en weet Wouter precies wat zijn verantwoordelijkheden zijn.

Topfeestje!!!!

Grappig feestje.
Alleen die gast van Dizkartes was niet echt hartelijk.

hij was kwaad omdat zijn vriend een tentamen had, zo zat het...

hartelijk dansen konden ze dan weer wel.. :shock:

Bakkie Krasse

ik heb geen entree betaald.

Fernand schreef: hij was kwaad omdat zijn vriend een tentamen had, zo zat het...

Dat was geen vriend, maar een zogeheten 'clubgenoot'.
Benieuwd of hij dat tentamen nog gemaakt danwel gehaald heeft trouwens.

Jean schreef: Grappig feestje. Alleen die gast van Dizkartes was niet echt hartelijk.

haha zelden zo'n dwaas ontmoet en hij past ook veel te goed in het rijtje niet-leden die ik van dat clubje 'ken', maar ik hoorde dat die gevoelige cowboys al wat meer incidentjes op hun naam hadden staan die avond.
Als het zo moet wil ik helemaal niet meer in die kei-commissie

Jean schreef: Grappig feestje. Alleen die gast van Dizkartes was niet echt hartelijk.

Hij vond et niet eens tof dat ik em Klaas-Jan noemde...

dat is ook niet tof.

zmith schreef: [..] Hij vond et niet eens tof dat ik em Klaas-Jan noemde...

Het was een houten klaas...

HarmenMellema

Ik heb heel wat GSV-ers gezien afgelopen donderdag. Heel mooi!
Mooi feestje om de broederlijke banden wat te sterken.

waren er ook NSG-ers dan? :shock:
of waren dat die jongens met die telefoonnummers op hun rug..?