TanjaNee

Dit mailtje kreeg ik net uit Amsterdam:

morgen staat er een mooi feest op het programma in hartje Amsterdam. Wanneer er mensen zijn die willen blijven slapen kunnen zij bellen naar Nikki Storm 06- 54 69 22 35. Tot morgen. Met amicale groet, Luuk Appelman Feestcommissie Amsterdam

Tof 1 april feest.

Laten we die Nikki plat gaan bellen. :lol:

Yes, ik heb haar nummer altijd al eens willen hebben. :lol:

Volgens mij is het een vent:

Google levert trouwens ook links naar adult materiaal, een of andere actrice zou Nikki Storm heten.

nikki, wie is nikkie????? iemand die kan koehandelen????

komt uit leusden en het is een meisje, volgens velen wel knap, kan erg goed dansen deed ze altijd op grote avonden

annejo schreef: volgens velen wel knap

Schijnt, ja. Vond het altijd wel meevallen. Dr zusje is leuker.

vet schreef: Volgens mij is het een vent: Google levert trouwens ook links naar adult materiaal, een of andere actrice zou Nikki Storm heten.

Vanwaar deze intresse/ zoekactie's??

annejo schreef: komt uit leusden en het is een meisje, volgens velen wel knap, kan erg goed dansen deed ze altijd op grote avonden

Jean:

Schijnt, ja. Vond het altijd wel meevallen. Dr zusje is leuker

Waar gaat dit over? Slaat echt nergens op zeg.

Ik zou zeggen nodig haar uit voor een lezing over de Guido...

't Staat bovendien extern....

ohw...

Henri!! schreef: [..] Vanwaar deze intresse/ zoekactie's??

Als op 1 april een feestje georganiseerd wordt, en een telefoonnummer van een meisje als informatienummer wordt gegeven, denk ik algauw aan een grap. Vandaar dat ik even op zoek ging.
Ik herinner me nu inderdaad van het amicaal weekend in Amsterdam een donker meisje met sportieve kleurige kleren en sneakers.

kheb nog echt geen idee over wie je het hebt...... :girl1: