wiebe

Net op kamers en de inrichting niet compleet, sla nu bij mij je slag.
Ik heb het over omdat ik voor een langere periode wordt uitgezonden naar het buitenland.

Mocht je wat interessants zien, stuur mij een mail en geef aan wat je er voor geven. Er gelt weg is weg. email: wiebe_jansma@hotmail.com

Lijstje met spullen:
Beeldscherm Philips 190x7
Televisie: LG HD ready, flattron M208WAA-BZ
Strijkplank
Eet tafel: Hoogte 76 cm, breedte 120 cm, diepte 80 cm
Kist, met deksel
Salon tafel: hoogte 48 cm, breedte 110 cm, diepte 49 cm Meubel
Eettafel: in hoogte verstelbare tafelpoten, 100 cm breedt, 60 cm wijdt
Staande lamp Ikea Basisk, max 100 W gloeilamp, hoogte 180 cm
Tv meubel, hoogte 60 cm, breedte 76 cm, diepte 32 cm
Boeken kast, basis model 5 lagen, 2x
Badkamer meubel (2x), rood , van metaal, Ikea, model LERBERG, hoogte 146 cm, breedte/ diepte 36 cm
Accuboormachine Gamma, IG9772, met lader en reserve accu.
Borden 3 diepe, 3 platte
Kopjes, 4 x voor de senseo
Senseo apparaat
Thermoskan
DVD speler
Schoenenkast, twee laden, hoogte 84 cm, breedte 87 cm en diep 27 cm
1 persoonsbed, inclusief latten bodem en matras omvang bed, 2m lang, 1 m breedt, 36 cm tot aan latten bodem.
Gereedschapskist met oa hamer, schroevendraaiers, schroeven, steeksleutels banden reparatie set ed.
Digitale camera op AA batterijen (twee stuks) Sony Cyber shot, 6 megapixels 3x optical zoom
Mobile telefoon Nokia 6500 S-1 inclusief lader, met klein defect in het beeldscherm ( inclusief lader en USB kabel voor aansluiten op PC)

Jaaaah, een thermoskan, sla je slag allemaal!
Je weet nu hoe handig zo'n ding kan zijn tijdens demonstraties enzo...

En verder: waar ga je naartoe Wiebe?

Enne, heb je ook foto's en richtprijzen?

10 jaar lid van de GSV geweest en slechts 5 posts :O! Ik heb wel interesse voor de strijkplank...

Hoi,

Heb je toevallig een foto van de salontafel? Dat geeft mij even een visuele impressie.

TheoSikkema
UndahCovah schreef: 10 jaar lid van de GSV geweest en slechts 5 posts :O! Ik heb wel interesse voor de strijkplank...

Geef je die dan aan 767?

De strijkplank is voor 5 euro op te halen!

Hallo MSG als je me mailt stuur ik je wel een foto. Ter informatie, de tafel is voor 5 euro af te halen.

Tientje voor de staande lamp?

Paula Lunenborg

Over die kist; is hij plat aan de bovenkant en wat zijn de afmetingen? Welk materiaal? Foto'tje misschien?

wiebe schreef: Accuboormachine Gamma, IG9772, met lader en reserve accu.

Hee die is van mij! Maar je mag m wel verkopen hoor, want ik heb al een andere.

Komt allen snel, de uitverkoop is al ver gaande, en voor dat alles 2x verkocht is een korte update:

de boor, de Monitor, Digitale camera en de accuboor zijn verkocht!

tnx HT dat ik ook jouw boor machine mag verkopen!

Hoe groot is die TV?

19 inch ofzo? wel relaxt apparaat.

Infamous angel
Dijkio schreef: Hoe groot is die TV?

20 inch en het is een monitor met een TV-tuner er in. Dus goed te gebruiken als TV, maar officieel niet een TV. (Dit als het modelnr klopt, maar de M208WAA-BZ is weinig over te vinden.)

Veel info vind je

Hoe zien de boekenkasten eruit? Zijn die nog heel als je ze zou verhuizen? Kun je een plaatje of foto posten?

De boeken kasten zijn demontabel, en daarom goed te verhuizen. Ik heb meer dan een in de aanbieding voor slecht 5 eu 't stuk

Paula Lunenborg

en de DVD speler?

en de TV/monitor?
Hoe werkt dat trouwens? kan er gewoon zo'n ronde TV kabel in?

wiebe schreef: De boeken kasten zijn demontabel, en daarom goed te verhuizen. Ik heb meer dan een in de aanbieding voor slecht 5 eu 't stuk

Mag ik daarvoor een keertje langskomen om te kijken of kun je een foto mailen of posten? Ik zou morgen evt ergens tussen 14 en 18 wel eventjes langs kunnen komen.

het zijn hele simpele billy-achtige boekenkasten met beukenfineer erop.