Koning David

Op 4 en 5 maart 2005 wordt in Utrecht de Winteracademie gehouden. De titel "Vrijheid, vervloekte zegen" belooft veel evenals het feit dat niemand minder dan prof. dr. James Kennedy een lezing gaat houden en drs. Herman Paul (aio bij Ankersmit) de daaropvolgende discussie zal leiden.

Koning David

^Bump

Hoezo te zweverig??

agent_Fox_Mulder

Hoezo bundel?

Leuk dat je naar de winteracademie wilt, maar om nou anti-reclame voor het PaCo te maken. De GSV betaalt er ook voor, hoor...

Vriend Niels

Hoezo betalen?

Alleen voor de pacobundel denk ik.

Als ik goed ben geinformeerd, gaat er jaarlijks per lid een bedrag naar de CV, wat voor het grootste deel bij het PaCo terecht komt.

Zie ook de huishoudelijke mededelingen achterin de bundel.

Klei, inderdaad beetje sneu om anti-reclame te gaan maken... Dan ga jij toch lekker naar je winterakkedemie.

Ik zeg: met 50 man naar de PACO, gekte!

Koning David

Ik heb de PaCobundel al. De bundel is deze keer echt slecht. Maar oordeel zelf.

Koos L schreef: Klei, inderdaad beetje sneu om anti-reclame te gaan maken... Dan ga jij toch lekker naar je winterakkedemie. Ik zeg: met 50 man naar de PACO, gekte!

Wist je dat de enige echte ankersmit zelf ook mee gaat?? Voor de verdieping zei die tegen mij net op msn..

Vriend Klei schreef: Ik heb de PaCobundel al. De bundel is deze keer echt slecht. Maar oordeel zelf.

Ik heb nog niet heel veel gelezen, dus kan nog niet oordelen. Maar waarom roep je dit zo hard en stellig. Dan ga je toch gewoon niet joh, ga het niet lopen afzeiken.

ARD schreef: Wist je dat de enige echte ankersmit zelf ook mee gaat?? Voor de verdieping zei die tegen mij net op msn..

Ankersmit? Help ff...
(Ongetwijfeld komt die jongen niet voor de inhoud op PACO)

Koning David

Dan neem ik het wel een beetje terug. :oops: Het onderwerp spreekt mij dus helemaal niet aan, met name omdat het ook nog eens erg eenzijdig belicht wordt, maar wellicht heb ik dit te hard gezegd. Mea culpa.
Je kunt natuurlijk ook naar het paco en naar de winteracademie gaan.
Het paco is natuurlijk altijd erg gezellig maar alleen voor de gezelligheid naar het paco gaan vind ik zonde van het geld.

Koning David

Ik heb de titel van het topic maar even gewijzigd omdat ik weer net iets te vooringenomen was in mijn oordeel waarvoor nog een keer mijn welgemeende verontschuldigingen maar toch wil ik u er op wijzen dat er begin maart een heel aardige winteracademie plaats zal vinden in Utrecht met een erg interessant thema en erg interessante sprekers en erg interessante werkwinkels.

Koning David

I.t.t. de informatie op de folder neemt niet professor Van Gennip maar Femke Fatale Halsema (GroenLinks) deel in het forum van vrijdagavond.