Laura

Hoi allemaal!

Per 1 maart wil ik mijn kamer gemeubileerd onderverhuren voor een periode van 5-6 maanden (voor vrouw!) Het huis bevindt zich midden in het centrum, aan de Gedempte Zuiderdiep. De kamer bevindt zich in een beroemd en monumentaal pand van Knol’s koek! 8-) Het is een oud maar een prima huis en je deelt het met nog 2 mannelijke en 2 vrouwelijke bewoners. Gezamenlijke keuken, schuur, douche, twee Wc’s, (draadloos) Internet, wasmachine, kabel TV en een droger zijn aanwezig. Kamer is 19m2 (3,5m bij 5,5m), met een inbouwkast en een eigen wasbak. Interesse? Stuur een mailtje naar lauraniazy@hotmail.com.

Groetjes Laura

Ik denk dat geïnteresseerden graag willen weten hoeveel je betaalt voor de kamer. Misschien handig om dat er bij te zetten.

Klinkt super aantrekkelijk! Wat is inderdaad de huur-prijs?

Groetjes van de andere GSV-Laura

en je krijgt er iig twee hele leuke huisgenootjes bij:) (als zeg ik het zelf natuurlijk)

Ik weet toevallig ook wat de huurprijs is nl het luttele bedrag van 190 eu..

Als er geen vrouwelijke geïnteresseerden zijn, wil ik mij ook wel 'opofferen'.
moet namelijk eind februari er weer uit...

hmm hilde had een foutje gemaakt wbt de huur. De huurprijs is 230 incl.
Dus heb je intresse, stuur maar een mailtje :)

Ach, dat is maar 500 gulden. En dat op zo'n mooie locatie, bovenin het pand; met veel leuke kroegjes in de buurt en fijne huisgenoten.

Dat is niet duur voor een chille kamer op een relaxte plek in het centrum..

Nope! Je kan reageren tot eind volgende week. Ik krijg ondertussen ook veel berichten van kamernet, het liefst wil ik een iemand van de GSV :) dus aarzel niet te lang! Of kom een keer langs om te kijken.