Laura

Yes! Amaranth is alweer een jaar ouder, en dat gaat natuurlijk niet ongemerkt voorbij, het is weer tijd voor FEEST!!

De datum: Woensdag 9 december 2009
De locatie: Pand 48!
Voor wie: Voor jou en iedereen!
Hoe laat: vanaf 22.00

Het beloofd weer een mooi feestje te worden met eigen DJ's en veel gezelligheid.
So, don't be late for our party in Pand Forty-eight.

Nog even een edit: Om ons feestje nog even wat extra gezellig te maken is er een gratis fust, cocktails zijn de hele avond voor de halve prijs en er is weer een super mooi amaranthbedankje!!

We zien je daar!!

Laura schreef: So, don't be late for our party in Pand Forty-eight.

Yeah!

Gefeliciteerd Amaranthae! Veel plezier gewenst!

Fleurke schreef:
Laura schreef: So, don't be late for our party in Pand Forty-eight.

Yeah!

haha, goed opgemerkt Fleurke, hadden ze diezelfde schrijffaut vorig jaar ook al niet? :)

Laura schreef: Het beloofd weer een mooi feestje te worden met eigen DJ's en veel gezelligheid.

Belooft. Ik kan dat horen, d/t-fouten.

Maar leuk, gratis fust etc, dikke prima!

Nog even een edit: een goede maaltijd voor het feest is zeer aan te raden. Wij van Happietaria adviseren u: Happietaria (20:00uur shift, kan je direct door;)

Leuk zeg! Ik heb m genoteerd in mijn agenda. Veel voorpret alvast.

joehoe jes! Ik ben erbij :)

C.A. schreef:
Laura schreef: Het beloofd weer een mooi feestje te worden met eigen DJ's en veel gezelligheid.

Belooft. Ik kan dat horen, d/t-fouten.

Maar leuk, gratis fust etc, dikke prima!

Ik ben een nieuwe Nederlander, ik kan het maken 8-)

Tof! Ben ik vast wel bij.

*Christianne*
Laura schreef: Ik ben een nieuwe Nederlander, ik kan het maken 8-)

Precies, gaan jullie maar eens Afghaans of Russisch schrijven jongemannen!
Verder raad ik natuurlijk iedereen aan om naar dit (zoals elk jaar) toffe feestje te komen! Biertjes, cocktails en leuke meisjes...wat wil je nog meer?

TheoSikkema

Leuk! Er is geen thema? :)

Het thema is Amaranth. En zo mag je ook verkleed.

Leuk! Ik haal mn overall vast uit de kast! Gezien vorig jaar, wordt 't vast weer een leuk feestje!

Waar gaat dat heen met de GSV als zelfs Discreet al overalls gaat dragen?! Maar wel lief dat jullie je aanpassen aan je nichtje/zusje/andere relatie.

Nog maar één nachtje slapen! Het zou heel gezellig zijn als jullie allemaal komen!

Ik kom.

Mooi, ik heb er al zin in!

Anders ik wel!

Joehoe, tot vanavond!

yehes het is bijna zover.. kom allemaal enzo