Sabine

<Moderation Mode>

Off-topic

Sabine schreef: <Moderation Mode> Off-topic

Help!? Ik snap je niet!

L1Rn4urAyA7aTEe

:wink:

Ik ook niet :S.

Bovenstaand zijn 3 reacties die achter elkaar stonden in het "Wat doe jij tegenwoordig" topic. Ze zijn weggehaald vanuit deze, http://www.gsvnet.nl/portal/viewtopic.php?p=19978#19978, plaats dus.

Allereest is er door een Webcie lid een bericht leeggehaald zodoende de originele topic bedoeling in gang te houden (het on-topic t.o.v. het off-topic verhaal). Vervolgens wordt er op gereageerd wat die trend alleen maar doorzet. :?

Als je iets niet snapt of een vraag hebt t.o.v. de Webcie, post die vraag dan in subforum Lieve Webcie of in subforum Meldpunt Misbruik of email de Webcie. Probeer liever niet de topic te verstoren door een serie offtopic reacties. Thx. :)

<off-topic>

Hee Djurre ik ben begonnen hoor!

</off-topic>

:wink:

wat is dit voor topic?? mag je hier alle off-topic berichten plaatsen?? leuk! :lol:

Geheel in stijl van dit onderwerp zou ik hier graag willen opmerken dat de enige juiste correcte weergave van het onderwerp van dit topic moet zijn:

"Voorbeeld van topic DAT volledig offtopic raakt"

Anyway, wat ik ervan geleerd heb, is dat

<Moderation Mode> Off-topic

betekend dat de Lieve Webcie het bericht heeft verwijderd. Misschien is het een ideetje om dat gewoon in algemeen beschaafd Nederlands te vermelden. Scheelt een heleboel offtopicgedoe, lijkt me!

Oftewel: wie de schoen past.....
en: de pot verwijt de ketel.......

@gerben
Een en ander stond al relatief duidelijk in de Forumregels.
Hiero: http://www.gsvnet.nl/portal/rules.php

Hoewel het begrip Moderation Mode er niet in voorkomt was het wel enigzins afteleiden denk ik, lees maar eens goed door! ;) :roll:

@minkcie
nee dus :!:
lees mijn bovenstaande berichtje nog maar eens goed door ;)

gerben schreef: Geheel in stijl van dit onderwerp zou ik hier graag willen opmerken dat de enige juiste correcte weergave van het onderwerp van dit topic moet zijn: "Voorbeeld van topic DAT volledig offtopic raakt" Anyway, wat ik ervan geleerd heb, is dat
<Moderation Mode> Off-topic
betekend dat (...)
Geheel in stijl van dit onderwerp zou ik hier graag willen opmerken dat de enige juiste vervoeging van het werkwoord 'betekenen' in dit verband 'betekent' is.
Carloz schreef: [..] Geheel in stijl van dit onderwerp zou ik hier graag willen opmerken dat de enige juiste vervoeging van het werkwoord 'betekenen' in dit verband 'betekent' is.

Nobody's perfect, ik zeker niet!

Pieter, mocht ik je geraakt hebben met mijn opmerking dan bij dezen excuses. Ik weet opeens hoe het voelt om aan de taalkundige schandpaal genageld te worden.

[weer een forumregel overtreden, geloof ik: "val mensen niet persoonlijk aan"]