Joke

Amicae amicique,

De langverwachte interamicale gedenkbundel nadert zijn voltooing. Binnenkort zal hij in de winkel liggen voor 14 euro. Maar u kunt 'em voor 10 euro krijgen, als u van te voren intekent. Dat kan op dit forum, of door contact met mij op te nemen. Let op: als u zich aanmeldt, moet u het ding ook werkelijk afnemen!

Nou dan verplicht ik mijzelf bij deze maar om "dat ding" af te nemen...

wat staat er eigenlijk in zo'n interamicale gedenkbundel?? :?

teken

Joke schreef: Amicae amicique, De langverwachte interamicale gedenkbundel nadert zijn voltooing. Binnenkort zal hij in de winkel liggen voor 14 euro. Maar u kunt 'em voor 10 euro krijgen, als u van te voren intekent. Dat kan op dit forum, of door contact met mij op te nemen. Let op: als u zich aanmeldt, moet u het ding ook werkelijk afnemen!

Om eerlijk te zijn ben ik ook wel voor een ietsie pietsie meer reclame. Moet ik dit ding als oud-lid willen hebben of juist niet? Wat staat erin?

Ja Joke,

vertel er eens wat meer over. Wat staat er nou in? Waarom moeten we het kopen?

:cry: Waar is Joke nou?

Ik had even weekeind. Hier ben ik weer.

In de interamicale gedenkbundel komen diverse artikelen te staan van leden en oudleden, over zaken als VGSen en evangelisatie, gereformeerde identiteit en studentikoziteit.

Verder interviews met een aantal oudleden dat het ver heeft geschopt.

Ook is er onder oudleden een onderzoek gedaan over de mate waarin hun verengingstijd invloed op hun verdere leven heeft gehad. Dit is natuurlijk reuze interessant: zijn misschien buitengewoon veel mensen hun geloof kwijt geraakt dankzij hun vereniging?

Tenslotte was het de bedoeling dat elke vereniging wat leuks in zou leveren, een anekdote uit haar geschiedenis en wat plaatjes, maar het is niet duidelijk of dat nou werkelijk van de grond is gekomen, want men was wat laks met het insturen.

Dat is wat ik over de bundel kan vertellen. De titel luidt: Amicitia! en het boekje belooft er professioneel uit te gaan zien. Veel mensen hebben zch er enthousiast mee bezig gehouden.

Doe me er dan maar eentje, ben benieuwd?

klinkt wel interessant, en tien euro kost niet duur: ik wil er ook wel ééntje.

Ook ik ben wel benieuwd. Ik hoop wel dat de verenigingen niet té laks zijn geweest.

.. ook over gereformeerde identiteit? He maar dan ik als ik als OkIdOcie-lid eentje bestel de kosten vast declareren bij de Senaat.
Hoe dan ook: ik wil wel 1

Kwilookeen.

Fred wilderook wel eentje.
Bij dezen ingetekend.

Idem

Stuur mij ook maar een.

Hoiting schreef: Stuur mij ook maar een.
is al gezegd. bij deze.

sowieso kan er ook een oudledenmailing de deur uit, als je veel marketing wilt doen, moet je de tekst maar naar het welbekende emailadres sturen ;)

Het leek even of de gedenkbundel van de aardkloot verdwenen was, maar dat was schijn. Hij is terug, en hoopt in april klaar te zijn!

Amice Horst, de hoofdredacteur, die erg streng is, wil echter alleen bundels met korting verkopen aan mensen die écht een handtekening hebben gezet. Vandaar dat er vanaf vanavond een intekenlijst de ronde zal doen. De meesten die al op dit forum ingetekend hebben, zullen die op soos wel tegenkomen. Anderen moeten maar even contact met mij opnemen, om te regelen dat ik ook hun handtekening krijg.

PS Dezelfde amice Horst verwacht van de GSV ten minste 75 intekeningen voor de bundel. Teken dus in! Het wordt sowieso een leuk boekje, en 10 euro is niet duur!

Wat moet ik me bij zo'n bundel precies voorstellen??

Joke schreef: De meesten die al op dit forum ingetekend hebben, zullen die op soos wel tegenkomen.

Staan toch vrij veel mensen tussen die niet (al te vaak) meer op soos komen, volgens mij...

Joke schreef: Anderen moeten maar even contact met mij opnemen, om te regelen dat ik ook hun handtekening krijg.

Bij dezen. Wanneer ben je in Vinkhuizen?

@Henri: ff teruglezen?