Henrique

Hoi,

Ik ben op zoek naar het boekje ''Overstag'' van Tim Vreugdenhil. We gaan die met BK behandelen en ik wil 'm graag van je lenen voor de komende tijd.

Pakkende titel. Ik weet dat Maarten Feddema er eentje heeft liggen. :P

Ik heb em ook, ik denk dat je daar meer aan hebt ;)

In dezelfde categorie: ik zoek "Hoe mijn geloof de kerk overleefde". Heeft iemand die op de plank staan?

Leonie., dan wil ik 'm graag van jou lenen :)
Ben je vandaag nog thuis?

In dezelfde categorie: heeft iemand 'het goede leven' van Reinier Sonneveld voor mij te leen?

Gerjan schreef: In dezelfde categorie: heeft iemand 'het goede leven' van Reinier Sonneveld voor mij te leen?

Yep.

Jasper schreef: In dezelfde categorie: ik zoek "Hoe mijn geloof de kerk overleefde". Heeft iemand die op de plank staan?

Ik weet dat Wendel die heeft, maar ze is er al een paar maanden in bezig, dus ik weet niet of ze hem uit heeft. Je kunt het proberen.

JPV schreef:
Gerjan schreef: In dezelfde categorie: heeft iemand 'het goede leven' van Reinier Sonneveld voor mij te leen?

Yep.


Super, ik neem wel even contact met je op over het hoe en wat van ophalen.
Henrique schreef: Hoi, Ik ben op zoek naar het boekje ''Overstag'' van Tim Vreugdenhil. We gaan die met BK behandelen en ik wil 'm graag van je lenen voor de komende tijd.

En ik ben ook op zoek naar het boekje "Overstag". Dus is er nog iemand die hem heeft?

Ja, hiero.

Jasper schreef: In dezelfde categorie: ik zoek "Hoe mijn geloof de kerk overleefde". Heeft iemand die op de plank staan?

ik had m ook, maar ws. uitgeleend ofzo - iemand die al een schuldgevoel voelt opkomen? als je langskomt met het boek word je getrakteerd op koffie en taart.

http://www.youtube.com/watch?v=ZlQue5YmNOo

ik koop m lekker niet, dus ik wil m ook van iemand lenen

of kopen?

Ik heb Overstag ook wel te leen, haal maar op