Theo

Hierbij de mededeling dat er muziek is vanavond in de achterzaal. Omdat we om 12 uur oktober inluiden hierbij de oproep zoveel mogelijk slechte Duitse muziek mee te nemen...

N.B. Steendam

SENAAT!!!!

Serieus, dit kan echt niet. Of hard zuipen niet goed is moet ieder voor zich bepalen, maar als vereniging moeten we dit niet willen.

Zullen we doen dat het grapje nu oud is? Hij was deze keer nog wel lichtelijk vermakelijk hoor, daar niet van.

Ik neem wel een album met Duitse Jan Smit-achtige muziek mee.

Gutenacht Freunde, iemand?

Om een beetje een indruk te geven van hoe fout het is:

als je een beetje Duits spreekt is het dan ergens wel weer leuk :P

Ik heb nog wel een cd met Oostenrijkse hardrock, mag dat ook?

Herbsgarden

Eigenlijk keur ik dit soort activiteiten af, maar met simpelweg kan niet zoveel mis zijn, toch?

N.B. Steendam
smeerkees schreef: Zullen we doen dat het grapje nu oud is? Hij was deze keer nog wel lichtelijk vermakelijk hoor, daar niet van.
Iemand moest het doen
Herbsgarden
N.B. Steendam schreef:
smeerkees schreef: Zullen we doen dat het grapje nu oud is? Hij was deze keer nog wel lichtelijk vermakelijk hoor, daar niet van.
Iemand moest het doen

Tsss.. word je ook vet gedisd door een sjaars.

N.B. Steendam

Ja, ik zal die Brands nog eens op mijn kosten laten drinken zeg. Tssss

Lieve Jungs, die bank versjouwen zo wordt wel lastig, die opdracht van mij is nog niet helemaal af..

En broederlijk als we zijn, gaan we ATV'ers opwachten die morgen liftweekend hebben...

Herbsgarden
Dijkio schreef: Lieve Jungs, die bank versjouwen zo wordt wel lastig, die opdracht van mij is nog niet helemaal af..

Tsss..

Maar ik heb hem net afgerond. Wanneer begint het plezier Jan?

Herbsgarden

Baas! Ik loop nu naar Niek, tot zo.

Mooi swingfeestje, Theo en andere DJ's bedankt.

Wat me opvalt is dat elk swingfeest tegenwoordig opgang wordt gebracht door Chiethonvrouwen. Toch leuk dat zij altijd de spits afbijten voor de rest.

UndahCovah schreef: Toch leuk dat zij altijd de spits afbijten voor de rest.

het spits

Na een soos avond ben ik altijd op het/de scherpst van des snede:

http://www.onzetaal.nl/advies/spits.php

De en het mag allebei voor spits afbijten volgens deze compleet willekeurig gevonden site op google.

smeerkees schreef: Ik heb nog wel een cd met Oostenrijkse hardrock, mag dat ook?

Haha geweldige muziek :D zolang je niet naar de clip kijkt..

Yntse schreef: Na een soos avond ben ik altijd op het/de scherpst van des snede:

Erg scherp inderdaad! Sorry Herman ;)

Nog ATV'ers begroet Yntse?

Nee, jammer genoeg waren die er nog niet.

Koning Drietand
rolv schreef:
smeerkees schreef: Ik heb nog wel een cd met Oostenrijkse hardrock, mag dat ook?

Haha geweldige muziek :D zolang je niet naar de clip kijkt..

De clip was ook geniaal.