Warnings:1

Hoihoi,

Aanstaande vrijdag(7 okt.) vindt het Economen Congres 2005 plaats in de Stadsschouwburg, met als thema: Head to Head, how to survive in the global economy. In de wandelgangen heb ik zo hier en daar al een aantal enthousiaste gsv'ers gesproken die ook naar dit congres wilden en ook de facgroep Economie zal rijk vertegenwoordigd zijn heb ik begrepen. Er komen leuke sprekers (De Waal, Wiegel, Heemskerk etc.) en er zijn interessante workshops. Kortom: een leuk, interessant gezellig dagje uit voor een prikkie (zo'n 20/25 euris voor de hele dag, incl. lunch, diner en borrel). Kijk voor meer info&aanmelding op www.economencongresgroningen.nl (geef je snel op, voor 4 okt.)

Het zou tof zijn als veel gsv'ers zich opgeven! Laat even weten op dit topic of je ook van plan bent om te komen en welke workshop jouw voorkeur heeft etc.

zo die vent mag weer online en gelijk topics openen. Dapper. maar anyways je had me al redelijk om wil alleen wel even weten of ik ook tasje met goodies krijg als ik bij stand inschrijf i.p.v. via internet

Ik ga mee, heb me net via internet ingeschreven, ik hoop niet dat ik nu een paar mooie goodies misloop idd :)

Ik ga ook wel denk ik. Moet alleen voetballen van 13-15, dus de workshops zullen lastig worden.

goedzo toon, een uitstekende manier om het nuttige met het aangename te combineren!

Lijkt me ook wel wat; ik ga eerst ff de site goed doornemen.

nannega schreef: goedzo toon, een uitstekende manier om het nuttige met het aangename te combineren!

wat is nuttig en wat is aangenaam?

Ik heb me inmiddels opgegegeven, workshop voorkeur: Ministerie van Financiƫn, Hay Group, Accenture. Gelijk ik, zo ook Koops.

Ik heb me ook al ingeschreven, workshops: NMA, Deloitte en Rabobank

Ik heb me denk ik ook opgegeven maar wat gebeurde er bij jullie als je op verzenden drukte?? Ik vrees nu een beetje dat mijn aanmelding er niet door is gekomen.

Ik kreeg een melding:
"Beste meneer/mevrouw , hartelijk dank voor uw aanmelding, wij nemen
zo spoedig mogelijk contact met u op."

Ofzoiets...

dan ga ik het opnieuw proberen want dat kreeg ik niet, geven jullie je ook op voor een bedrijfslunch??

fak, a relaxe lui inschrijving is inderdaad eerder gesloten omdat ze aan maximaal aantal deelnemers zitten, geen plek voor mij in die herberg helaas

ik kwam er ook achter, beetje jammer is dit.

Valt er niks meer te regelen? met een beetje bellen ofzo? Zou jammer zijn als je het moet missen

BHoerma schreef: fak, a relaxe lui inschrijving is inderdaad eerder gesloten omdat ze aan maximaal aantal deelnemers zitten, geen plek voor mij in die herberg helaas

Spijtig. Helemaal nu je je vrijdag ook niet aan Gotcha! kan besteden ;-)

Maar is er verder niets te regelen? Zo snel is die stadsschouwburg niet vol toch?

k Zou trouwens ook niet weten hoe ze erachter zouden kunnen komen dat je er wel bent maar je niet aangemeld hebt. Zolang je niet naar de workshops gaat... Maargoed, der komen toch ook nog wel afmeldingen enzo? Is er geen reservelijst? En vertrekken we om 8.15 vanaf saffier ofzo?

Zo dat was even flink genieten! schitterende lezing van Hans Wiegel, en ook de anderen hadden hun huiswerk goed gedaan. Afsluitend diner en borrel was ook prima trouwens. Ik hoop een verslag voor de SIC klaar te hebben voor dinsdag

goedzo jongen

het verslag is zelfs al klaar, ligt al bij de sicredactie MAW leest u goed uw oktoberSIC