Pien89

Lieve Mensen die nog een kamer zoeken.

Van mijn zusje kreeg ik de vraag of ik dit even wilde posten.

Zij trekt binnenkort samen met een vriendin in de saffier, en ze zoeken nog een derde huisgenoot.

Liefst vrouwelijk en rond de 18 jaar. Misschien iets voor de vrouwen van Fuaab Fnor??

Het gaat om de kamer van 9,5 m2. Dit gaat ong 145 euro excl kosten. En er zal max 50 euro gas/water/licht/internet bijkomen.

Als je interesse hebt, mag je even een heel leuk mailtje sturen naar Tineke Alserda. (tientje_a_12@hotmail.com) Stel jezelf even voor, stuur misschien een foto mee. Dan selecteren ze de leukste berichten eruit, en mag je misschien komen hospiteren.

Pien89 schreef: Stel jezelf even voor, stuur misschien een foto mee. Dan selecteren ze de leukste berichten eruit, en mag je misschien komen hospiteren.

Dag Pien89,
Ik wil heel graag reageren op deze kamer! Maar is het echt nodig om een foto mee te sturen? Ik wil liever niet een foto meesturen en er staat ook bij dat je misschien een foto mee moet sturen.. Is het dan goed als ik dat niet doe?
Ik hoop misschien uitgenodigd te worden voor de hospiteeravond.

Dikke knuffel

ps. Dit is Jansje.

Jansje... Dan zul je een dubbel zo leuke brief moeten schrijven, want iedereen weet: een foto zegt meer dan...

Is er ook geen kleine kans voor de jongens van Fuaab Fnør??

Je mag het proberen van mij. Wie weet kun je hun overtuigen van de voordelen ;)

Zie je wel Robert, zie je wel.

Haha! ik mag mn vrouwelijke kanten toch ook een keer laten zien, Theo?
En ik heb ook nog niet echt iets van me laten horen hoor. Alleen maar geïnformeerd of er ook kans is voor jongetjes..

Maar als jij nog ergens een plekje voor me weet, mag je het me ook laten weten hoor! ;)

robert-tempelman schreef: Haha! ik mag mn vrouwelijke kanten toch ook een keer laten zien, Theo?

Misschien moet je juist meer de positieve punten van je mannelijke kanten laten zien?? :roll: :wink:

Komt Tientje van Pientje of gewoon van het biljet?

misschien gewoon van Tineke?? :P

dat hier nog niet meer mensen op gereageerd hebben!! of sturen die alleen een mailtje?

Liefst vrouwelijk en rond, dat is altijd goed

Pien89 schreef: Lieve Mensen die nog een kamer zoeken. Van mijn zusje kreeg ik de vraag of ik dit even wilde posten. Zij trekt binnenkort samen met een vriendin in de saffier, en ze zoeken nog een derde huisgenoot. Liefst vrouwelijk en rond de 18 jaar. Misschien iets voor de vrouwen van Fuaab Fnor?? Het gaat om de kamer van 9,5 m2. Dit gaat ong 145 euro excl kosten. En er zal max 50 euro gas/water/licht/internet bijkomen. Als je interesse hebt, mag je even een heel leuk mailtje sturen naar Tineke Alserda. (tientje_a_12@hotmail.com) Stel jezelf even voor, stuur misschien een foto mee. Dan selecteren ze de leukste berichten eruit, en mag je misschien komen hospiteren.