Rinze

Te koop voor de liefhebber of de examenkandidaat:

1 theorieboek voor de personenauto rijbewijs B á €18,95
1 500 oefenvragen voor het theorie-examen B á €16,95

Nu voor slechts 25 euro!

Incl. examengarantie.

Afhalen kan per direct, betalen trouwens ook.

Te koop voor de liefhebber of de examenkandidaat:

1 theorieboek: Rijbewijs-B Examen, Smit Eindhouven.
Nieuwprijs: 16,95.
Vraagprijs: 10,-

Afhalen kan per direct, betalen trouwens ook.

haha die Brinzema is niet de goedkoopste. Zelfs nieuw kan je ze nog goedkoper krijgen.

UndahCovah geef je zelf even een ban wil je. Je weet dat je hiervoor je eigen topic moet openen.

@ Roell, goedkoper krijg je ze nieuw niet. Zeker niet als je de nieuwst boeken wilt die voldoen aan de jongste richtlijnen van het CBR.

Zo, nu weer on-topic.

Met een beetje logisch nadenken kom je er ook wel op dat theorie examen. Bovendien, waarom moet je zo nodig de maximale afmetingen van een aanhanger voor de motor weten bij je rijbewijs auto?

Goedgoedgoed.

Beide boeken nu samen voor 25 euro.

Van Anja kreeg ik op het uitgeleende theorieboek een note-it met een bedankend woord er op, oh wat was ik blij, echt blij, van binnen in mn hart, een paar schamele euro's zouden me minder blij doen zijn, dan dat woordje van dankzegging.

Jongens, ik probeer die shit gewoon te verkopen. Ga lekker een boom knuffelen ofzo.

marktplaats rulez

oke ik zal nie zo ouwehoeren broekema, succes met de verkoop! =)

Ze liggen te verstoffen hier, wie komt ze voor een mooie prijs ophalen?

Voor 25 euro breng ik ze voor je naar het grofvuil

Ik heb wel belangstelling. Weet niet wanneer ik geld heb om mn rijbewijs te gaan halen, maar opzich kan ik er op deze manier wel een beetje druk achter gaan zetten. Hoeveel moet je ervoor hebben? Niet te veel a.u.b., anders kan het niet echt uit aangezien ze wellicht alweer verouderd zijn tegen de tijd dat ik examen doe... :wink:

Vriend Niels

Ik bied 15 euro. En dat is eigenlijk al 5 euro teveel.

Niels we hebben een deal!

Ik hoorde dat Klaas ze nodig heeft.