Ben

Ook ik ben druk op zoek naar een kamer in Groningen. Heb ook net mijn vwo diploma binnen en ben van plan om bij de gsv te gaan na de zomer, maar hierbij heb ik dus wel een kamer nodig.
Als er iemand een kamer vrij heeft voor deze man uit het mooie Ommen laat het even weten want op en neer reizen is voor mij eigenlijk geen optie.

mail=benpoelarends@hotmail.com

tel=0613591703

Hoi Ben, tof dat je bij de GSV komt!

Hou dit forum in de gaten, er wordt genoeg aangeboden deze tijd...

Hoi Ben, ben jij familie van Arend-Jan Poelarends, de astronoom in spé die nu in de VS leert voor dominee?

Succes met het vinden van een kamer. Schrijf je in ieder geval in bij Patrimonium, dat is altijd gunstig.

Jah ik ben familie van Arend-Jan Poelarends zoals er zoveel Arend-Jannen bij mij in de familie zitten :D

ook een docent die lichamelijke opvoeding geeft aan het gomarus in groningen?

Wat een woestelijke achternaam, Poelarends.

Op de lijst van bijzondere achternamen komt ie vlak na Arnold. Gniffel.

Heb jij ook familie die toevallig werkzaam is bij de RUG, o.a. als docent Celbiologie?

Jongens, straks durft ie niet meer te komen omdat wij zn hele familie kennen...

De lichamelijke opvoeding docent wel die van celbiologie weet ik niet :p
familie is eigenlijk te groot om iedereen te kennen

Die van de lichamelijke opvoeding ken ik ook nog van het Gomorra.

Nu weer terug naar het onderwerp ik zoek dus een kamer in het koude hoge noorden:D

Bijna mijn hele familie woont in het noorden...

Nee zonder gekheid, houd het forum in de gaten... De ouwe lullen gaan binnenkort waarschijnlijk verhuizen naar het westen en dan worden er heel wat kamers aangeboden...

Berend, je weet toch dat je geen lullen kunt schrijven op dit forum?

Voor de buitenstaander:

"B erend", je weet toch dat je geen "l ullen" kunt schrijven op dit forum?

Ben, succes met het zoeken van een kamer! Tof dat je van plan bent om komend jaar lid te worden van de GSV! Gewoon doen: hartstikke leuk!

Herbsgarden

Ben? Die ging toch sparen voor een bus met bubbelbad, Playstation, chauffeur en personal assistant?

Die heb ik al nu de kamer

hé Ben,

Van harte met je vwo-diploma! die kamer komt er hoe dan ook, Groningen is niet moeilijk in dat opzicht. wat ga je studeren?

Dankje.
Dat scheelt want anderhalf uur heen en anderhalf uur terug is voor mij te lang.
Ik ga bewegingswetenschappen studeren.

kijk ook gewoon op kamernet.nl, daar is een groot aanbod aan kamers vaak.

En zoek dan naar een kamer in bij Korreweg of Nieuwe Ebbinge, kun je lopend naar de faculteit :D

Dat zo ideaal zijn idd