L1Rn4urAyA7aTEe

Lieve Webcie,

Ik heb twee vraagjes: als ik op de frontpage mijn naam + wachtwoord invul en het vakje van password onthouden aanklik doet 'ie het niet. Ik heb sinds een aantal dagen Windows XP Professional geïnstalleerd, misschien heeft 't daarmee te maken? :?

Het andere vraagje betreft de actieve onderwerpen: Ik zie geen actieve onderwerpen meer, als ik op de link klik kom ik op , dan krijg ik nog steeds het oude scherm. Ligt dat aan mij, of weer aan Windows XP?

Ingûh schreef: Lieve Webcie, Het andere vraagje betreft de actieve onderwerpen: Ik zie geen actieve onderwerpen meer, als ik op de link klik kom ik op , dan krijg ik nog steeds het oude scherm. Ligt dat aan mij, of weer aan Windows XP?

Dat laatste klopt toch gewoon, als ik op je link klik kom ik gewoon op de actieve topcis.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ja, alleen staan er bij mijn actieve topics geen nieuwe berichten, de laatste nieuwe berichten die erbij staan zijn van afgelopen zaterdag. RAARRR!

L1Rn4urAyA7aTEe

Dat laatste is trouwens net opgelost: gewoon al je cookies en je geschiedenis legen van Explorer. Nou doet-ie 't wel. RAAR! Blijft probleem 1 staan.

Hebben meer mensen met XP dat? Dat je niet automatisch ingelogd blijft als je dat aangegeven hebt?

ik draai xp op meerdere pc's (ook 'thuis') en overal werkt die functie. geen enkel probleem mee. heeft het misschien iets met de IE beveiliging tve maken?

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb van deze site een 'trusted site' ;) gemaakt en nou doet ie het! Knapzak, bedankt hè!

geen probleem (wát heb ik precies gedaan :wink: :roll: )

Knapzak schreef: geen probleem (wát heb ik precies gedaan :wink: :roll: )

Zo zie je maar weer, ook al denk je dat je niks doet, een ander kan er toch wat aan hebben, ga ik maar even door met niksdoen denk ik!