Stayphanie

Het restaurantzegeltjestopic loopt zo goed dat ik dacht; ik kan het proberen.
Hier gaat ie; ik spaar DE punten, die dingen die op een pak Douwe Egbertskoffie zitten.
Nu heb je heel veel nodig om er iets te kunnen kopen, ik kan op dit moment precies 1 saai kopje kopen.
Ik hoop dat iemand kan helpen om het wat sneller te laten gaan :mrgreen:

Drink je deze heerlijke koffie ook (wel eens) en bewaar je de punten niet? Dan zou ik ze graag willen hebben (:
Ze zitten trouwens ook op Pickwickthee-pakjes (4pt).

Ik had van mijn oma 11.000 punten gekregen, en dan kom je nog niet veel verder dan een dienblad en een mini-etagère. Daar had ze dan sinds 1996 voor gespaard ...
Dus succes, er moeten wel heel veel gulle gevers komen, wil je er een leuk theekopjessetje van kunnen maken

Joriekee schreef: Ik had van mijn oma 11.000 punten gekregen, en dan kom je nog niet veel verder dan een dienblad en een mini-etagère. Daar had ze dan sinds 1996 voor gespaard ... Dus succes, er moeten wel heel veel gulle gevers komen, wil je er een leuk theekopjessetje van kunnen maken

Ik heb geen haast :mrgreen:

Ik koop regelmatig pickwick thee, zal wel voor je sparen!:)

Oei, ik wil ze niet voor Stephanies neus wegkapen, maar ik spaar ze ook:)

Per 100 punten maakt iemand de wc schoon ofzo? Hoe werkt het verder precies..

Wouter schreef: Per 100 punten maakt iemand de wc schoon ofzo? Hoe werkt het verder precies..

Een kopje koffie of thee bied ik als ruilmiddel. Voor veel punten zet ik daar een lekker gebakje naast.
De wc moet je toch zelf een keer leren schoonmaken :rofloriginal:

Stayphanie schreef:

Wouter schreef: Per 100 punten maakt iemand de wc schoon ofzo? Hoe werkt het verder precies..

Een kopje koffie of thee bied ik als ruilmiddel. Voor veel punten zet ik daar een lekker gebakje naast.
De wc moet je toch zelf een keer leren schoonmaken :rofloriginal:

Taart, daar doe ik het voor;)

Wij hebben hier ook nog wel 12 hele punten, mag je best op komen halen

Punt uit, Punt uit op je hoofd

Ik heb nog 133 van die punten gevonden hier in huis. Iemand nog interesse of kunnen ze weg

Nice, ik spaar ze nog steeds

AlindaGerrits

Ik heb ook DE punten. Ik heb niet geteld hoeveel, maar het zijn er wel aardig wat. Iemand belang bij?

dibs

AlindaGerrits

Toppie. Je mag ze op komen halen of ik neem ze mee naar verkiezings HV of soos. Wat je wil.

Grietje_Eva

Pak die 2 onder de magnetron ook even dan