Dijkio

Na de overweldigende hoeveelheid reacties op de vraag naar 3 kamers, hier toch maar even een gezocht topicje voor een enkele kamer!
Ik zoek een kamertje ter waarde van maximaal E300,- per maand, gezellige huisgenoten en het liefst in de buurt van Zernike of centrum, of er tussenin :roll:

Heeft iemand nog een plekje vrij voor deze GSV-Noviet?
Groet'n,
Mark

guru_mark@hotmail.com

heya, ik zou zeggen houd het forum in de gaten, kom op open soos en tijdens de keiweek een aantal keren langs. Dat is over het algemeen de beste manier om aan een kamer te komen. Aan de andere kant zijn er altijd veel meer kapers op de kust voor kamers van gsv'ers die leeg komen, dus ik zou ook kamernet goed in de gaten houden!

imhotep schreef: heya, ik zou zeggen houd het forum in de gaten, kom op open soos en tijdens de keiweek een aantal keren langs.

De keiweek is wel een beetje laat om nog een kamer te moeten regelen.. ;)
Bovendien wil ik het voor juli rond hebben!
Dus ik blijf me als Noviet graag aanbevolen houden voor het aanbod vanuit de GSV. :D

jooo 3 juni open soos, komende donderdag dus. met bbq vooraf!

smartie schreef: jooo 3 juni open soos, komende donderdag dus. met bbq vooraf!

Weet ik, maar kost me wel weer 50 euro aan reiskosten voor 1 avondje. En aangezien ik al een open soos heb meegemaakt ga ik eerst maar weer is geld verdienen :wink:

Kamer is intussen gevonden!
Deze eerstejaars komt nu letterlijk op een steenworp afstand van de soos te wonen aan de geulstraat!

Neem je nog wat mensen van de Guido mee Mark?

2 stuks!
En probeer nog wat anderen te overtuigen... ;)