Farmer

Jeugdkoor Dox in Concert!

Eindelijk is het dan weer zover: DOX gaat weer een gaaf concert geven!
Deze keer gaan we allemaal ontzettend mooie gospelnummers tot eer en prijs van onze goede hemelse Vader zingen.
Dit alles wordt ondersteund door een groot podium en een show van licht en geluid wat garant staat voor een geweldig spektakel en een schitterende boodschap! Wil je hier bij zijn, reserveer dan snel kaarten, want op is op, en zo’n mooi feest voor God wil je toch niet missen?!

Vrijdag 9 en Zaterdag 10 juni 2006
‘De Poort’, Borgweg 36 in Winsum
Aanvang: 20:00 uur, zaal open: 19:15 uur

Entree: in de voorverkoop: Volwassenen € 8,50
Kinderen t/m 14 jr € 6,50
aan de zaal: Volwassenen € 9,-
Kinderen t/m14 jr € 7,-

Reserveringen en informatie:
06-23817084
06-48563412

doxreserveringen@gkv-bedum.nl

eh... Ruben? Allereerst: leuk!
Maar was het niet 9 en 10 juni?
Ach, laat ook maar. Veel succes!

He Rubs,

Heb je het eindelijk voor elkaar om die poster op de GSV-site te zetten? Dus ze hangen niet meer in de liften?

-x-je Sanne

Arnold je had helemaal gelijk, ik had het stukje over genomen van een commissie lid, die heeft dus een fout gemaakt.

En degene die de bom laat vallen is minder verantwoordelijk dan de fabrikant? Je had het toch zelf kunnen controleren?
Ik ga denk ik niet heen.

Huh?!!! Geen studentendiscount? Ik heb natuurlijk wel een supplementaire prikkel nodig om te gaan...

Yooo, Gea en ik hebben net gereserveerd (voor vrijdag)!! Gaan er nog meer mensen heen?

Ik heb Ruben beloofd dat ik zaterdag heenga... vrijdag hebben we nl. een feestje waar hij ok bij hoort te zijn. ;)

Het moet heel mooi worden als ik Ruben moet geloven. Ik ga ook heen vrijdag... wil het geoefende stemmetje van Ruben wel eens beluisteren :)

Same here. Nog meer mensen die vrijdag gaan?

Om het nog maar even naar boven te helpen: Morgen het eerste concert, er zijn nog kaarten, en het beloofd een geweldig concert te worden. Met nummers van MW Smith en Kirk Franklin maar ook van het Oslo Gospel Choir en The Newsboys. Alles wordt geprojecteerd op scherm, dus dan kan je lekker mee lezen/ zingen. Komt allen!

Ruben, het was tof! Iedereen die nog niet geweest is moet er toch echt nog even over nadenken, vanavond heb je nog een kans... en vergeet je OV niet :wink: