Cnior

Ik heb een hele rare vraag, maar heeft er iemand in Vinkhuizen last van hooikoorts en daarom van die pilletjes in huis die de klachten wegnemen? Die van mij zijn namelijk op en morgen zijn de winkels dicht. Ik heb behoorlijk last van hooikoorts, dus ik zou het heel fijn vinden als ik van iemand een pilletje kan krijgen, zodat ik niet de hele dag hoef te niezen, tranen, m'n neus hoef te snuiten en rode ogen hoef te hebben.

Wie heeft wat voor mij?
Alvast heel erg bedankt!

Dorien

Cnior schreef: Ik heb een hele rare vraag, maar heeft er iemand in Vinkhuizen last van hooikoorts en daarom van die pilletjes in huis die de klachten wegnemen? Die van mij zijn namelijk op en morgen zijn de winkels dicht. Ik heb behoorlijk last van hooikoorts, dus ik zou het heel fijn vinden als ik van iemand een pilletje kan krijgen, zodat ik niet de hele dag hoef te niezen, tranen, m'n neus hoef te snuiten en rode ogen hoef te hebben. Wie heeft wat voor mij? Alvast heel erg bedankt! Dorien

Ik heb een familievoorraad Aerius

Hmm, dat merk ken ik niet, maar als het helpt tegen hooikoorts, dan vind ik het best. Ben je morgen thuis?

Cnior schreef: Hmm, dat merk ken ik niet, maar als het helpt tegen hooikoorts, dan vind ik het best. Ben je morgen thuis?

Weet niet tot hoe laat ik thuis ben. Anders bel je morgen even?

Webcie, het is rond. Ik loop er weer een stuk frivoler bij, dus deze discussie kan gesloten worden. Bedankt!