GSVA_Feestcommissie

Amicae amicique,

Eindelijk, na een aantal jaar smachtend wachten, wordt er weer een amicaal feest in onze prachtige hoofdstad werkelijkheid.
De GSVA 'Petrus Plancius' organiseert voor u een besloten feest. Danst u met ons de Charleston?

Op 18 april 2012 bent u van harte welkom op de sociëteit van L.A.N.X. Nieuwezijds Voorburgwal 167 (binnen 10 minuten lopen vanaf het Centraal Station) vanaf 22.00 uur.
Entree €0,- (Voor GSV'ers, i.v.m. reiskosten); Bier en fris: €1,50
De zaal is open tot 04.00 uur, maar borrel/slaapplekken kunnen voor u geregeld worden.
Mailt u daarvoor naar renate.padding[at]gsva.nl

Wij zien u graag!

Met amicale groet,

De feestcommissie der GSVA 'Petrus Plancius'.
Linda Barelds
Wouter Oudes
Renate Padding
Koos Toebes
Bertine Huisman
Herman ten Kate

Daarnaast willen wij u uitnodigen voor het volgende:
Afterparty Amicaal feest GSVA 'Petrus Plancius'

Thema: BESTUUR DE GROOT VAN DE KAART - afscheidsfeest
Datum: donderdag 19 april
Locatie: Prinsengracht 181-sous (op loopafstand van de Nieuwezijds Voorburgwal)
Bierprijs: 1 euro
Tijd: 04:00 - 08:00
Inclusief ontbijt!

GSVA_Feestcommissie

Amicae amicique,

We willen benadrukken dat de entree echt speciaal voor GSV'ers het luttele bedrag van 0 Euro bedraagt. Dit omdat we begrepen hadden dat velen van u een weekend OV hebben. Nu is 3 Euro in dat opzicht maar peanuts, maar het gaat om het gebaar. We vinden het namelijk leuk als u en masse ons feest komt bezoeken! Busjes huren om de reiskosten te drukken juichen wij natuurlijk ook toe. Als u maar komt!

Met amicale groet,

De feestcommissie der GSVA 'Petrus Plancius'

loisvdiermen

Daar ben ik sowieso bij! Wie nog meer?!

Ikke waarschijnlijk ook, en Kristel wil ook mee.

Ik ben eigenlijk ook wel van plan om te gaan, maar weet het nog niet helemaal zeker

Anja Admiraal

Ik (Kristel) ben er sowieso bij!
En Anja wil ook mee!

Mooie vereniging, fantastisch bestuur, ik ga er zeker proberen bij te zijn!
(Bas de Groot wist gister tijdens zn speech op de dies van de VGST zelf overigens niet meer exact hoe hun eigen afscheidsfeestje nou eigenlijk heette: "Bestuur de Groot van de kaart... gaat van de kaart... zoiets.. maar jullie zijn allemaal welkom").

Stiekem bent u ook allemaal welkom op de afterparty van de DRIES. Lekker intern en met allemaal bekenden gewoon in Groningen feesten.

jaspermann schreef: Stiekem bent u ook allemaal welkom op de afterparty van de DRIES. Lekker intern en met allemaal bekenden gewoon in Groningen feesten.

En omdat het zo ver reizen is is de entree zeker 0 euro?

jaspermann schreef: Stiekem bent u ook allemaal welkom op de afterparty van de DRIES. Lekker intern en met allemaal bekenden gewoon in Groningen feesten.

Baaah ik had echt graag naar Amsterdam geweest, maar dit is toch een tikje belangrijker..

Charlotte schreef:
jaspermann schreef: Stiekem bent u ook allemaal welkom op de afterparty van de DRIES. Lekker intern en met allemaal bekenden gewoon in Groningen feesten.

Baaah ik had echt graag naar Amsterdam geweest, maar dit is toch een tikje belangrijker..

wat lief charlotte

mark voor jou is het -0.45 euro

De Charleston is btw wel echt episch, heel tof thema!

smeerkees schreef: mark voor jou is het -0.45 euro

Dus ik KRIJG 0,45 cent?

GSVA_Feestcommissie schreef: Amicae amicique, We willen benadrukken dat de entree echt speciaal voor GSV'ers het luttele bedrag van 0 Euro bedraagt. Dit omdat we begrepen hadden dat velen van u een weekend OV hebben. Nu is 3 Euro in dat opzicht maar peanuts, maar het gaat om het gebaar. We vinden het namelijk leuk als u en masse ons feest komt bezoeken! Busjes huren om de reiskosten te drukken juichen wij natuurlijk ook toe. Als u maar komt! Met amicale groet, De feestcommissie der GSVA 'Petrus Plancius'

Nice, dat vind ik oprecht een heel mooi gebaar!

28 euro reiskosten. Ga ik nog heel even over nadenken.

Week OV's volstaan ook

GSVA_Feestcommissie

Amicae amicique,

Het duurt niet lang meer! Nog drie nachtjes slapen en één van de meest epic party's staat op het punt om te beginnen. In Amsterdam is iedereen enthousiast dat er GSV'ers naar ons amicale feest komen! We zijn dus al erg blij met de mensen die toegezegd hebben om te komen. Hopelijk komt u uiteindelijk met een zo groot mogelijke groep ons feest bezoeken!

Overigens staat ons feest ook als 'event' op Facebook: zoekt u naar 'Amicaal Feest - GSVA Petrus Plancius'. Nog niet iedere amicaal heeft dit event kunnen vinden, maar u kunt u daar 'attenden'.

Hopelijk zien we u aankomende woensdag! Nogmaals: slaapplekken kunnen geregeld worden.

Amicaliter,

De Feestcommissie der GSVA 'Petrus Plancius'