VGSL Franciscus Gomarus

Amicae amicique

Graag wil ik u uitnodigen voor ons amicaal feest op 21 april. Wanneer u een slaapplaats nodig heeft kunnen we dat voor u regelen.
Komt allen, dan maken we er een mooi feestje van!

Namens de VGSL 'Franciscus Gomarus'
Anneriet Kodde

Toegegeven, een briljant idee om dit in dezelfde week te organiseren als het amicale feest van de GSV zelf. Chapeau.

Het lijkt mij eigenlijk wel leuk om hier naartoe te gaan. Lekker na mn tentamens!
Zijn er nog meer mensen die wel willen (en met auto gaan?)

Zal vast en zeker een tof feestje worden! Ik zal eens kijken of ik die kant op kan.

@Theo, wie denk je dat er eerst was? ;)

Hee Rinze, loop jij nou de GSV te dissen. TSSS!

Maar ja het is wel zo. ABC is nog in beraad over een andere datum voor ons feestje!

Maar ik zou zeggen, ga allemaal lekker naar Leiden en zorg er voor dat ze ook een keertje gezellig richting ons komen. Zou tof zijn ;)

op de hv hoorde ik iets met pijlervierdaagse en amicaal feest?

ik wil je wel komen versterken marianne 8)

Elliefs schreef: Hee Rinze, loop jij nou de GSV te dissen. TSSS!

liefde doet rare dingen... :P

Hup Hop, we zijn al met drie man sterk. Een man eigenlijk, en twee vrouwen. Wie gaan er nog meer mee? Hartstikke tof, geen problemen zien maar oplossingen.

VGSL Franciscus Gomarus

Amicae amicique

Ik wil u nog even herinneren aan het amicaal feest wat morgen (21 april) zal plaatsvinden in het mooie Leiden. Het zou leuk zijn om velen van u daar te mogen ontmoeten .

Met amicale groet
namens de VGSL 'Franciscus Gomarus'
Anneriet Kodde

Het 'mooie Leiden' heeft ook nog eens 'mooie Meiden'.

:)

Rinze, ga je schamen. Zijn er verder nog gegadigden? Ik voel me een beetje een sneue rukker om praktisch alleen zo donders lang in de trein te zitten. Bam, huphop gewoon gaan met die kano.

Rinze, hou die praat eens voor je, komaan :P

Oohjah, Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiika.

Gewoon omdat het kan

MdR schreef: Ik voel me een sneue rukker

Maak je niet (d)ruk, ik wil vast wel mitrausen, hoe laat moet je dan de trein hebben?

Maak je borst maar nat heren, Twente komt met drie gehuurde busjes vol bronstige mannen...

Rinze schreef: Maak je borst maar nat heren, Twente komt met drie gehuurde busjes vol bronstige mannen...

Het probleem is dat bovenstaande nog echt waar is ook. Wat zit amicaal Nederland toch walgelijk in elkaar...

Het moge duidelijk zijn dat amicaal Nederland nog geen kennis heeft gemaakt met het duo Chris "loverboy" Arnold ft. Martijn "exotisch genieten" de Ruijter. Kom maar door met die techniekdudes.

Leuk feestje, er klopt alleen iets niet wanneer er evenveel NSG'ers als GSV'ers zijn.

Het heeft je toch wat moois opgeleverd....

Zielig voor iedereen die er niet was. Haha.