Robbert

In Bethesda, is dat niet de plaats waar de vroegere soos van de GSV gezeten heeft? Mensen, kom toch allemaal, je moet toch eenmaal in het tastbare verleden van de GSV geweest zijn!!!

De identitetisdiscussie was daar ook hoor!

Sabine schreef: identitetisdiscussie

!?

Hoe dan ook, het wordt leuk! Kom dus. Kunnen we jou alvast meetellen, Gewald?

Sorry, identiteit bedoelde ik natuurlijk.... Sommige mensen hebben de vroegere soos dus al wel van binnen!

Sabine schreef: Sorry, identiteit bedoelde ik natuurlijk.... Sommige mensen hebben de vroegere soos dus al wel van binnen!

:?:
Hihi, lekker bezig Sabine...

Gewijzigd: i.v.m. de ToKo kunt u (slechts) vier Senatoren verwachten op de maaltijd.

Succes met de voorbereidingen,

De Senaat

squirrel schreef: [..] :?: Hihi, lekker bezig Sabine...

nu moest er nog 'gezien' achter.... Sjongejonge, gaat inderdaad lekker! :?

Joke schreef: [..] !? Hoe dan ook, het wordt leuk! Kom dus. Kunnen we jou alvast meetellen, Gewald?

ik moedig alleen iedereen aan, ik heb nog niet toegezegd te komen, als dat gebeurt zal ik dat met zoveel woorden zeggen, goed?

Gaan er nog mensen komen, of hoe zit dat? Kan niemand een paar dagen van te voren beslissen wat 'ie gaat doen?

Het wordt leuk! Maar de koster wil wel vandaag weten hoeveel gasten er komen, en niet vanavond laat. Ik zal maar een marge inbouwen, voor het geval men op het laatste moment toch graag wil komen.

Wie nog mee wil doen, kan dat ook telefoninsch bij mij melden.

Prima maaltijd!

Mooie Sing-In: weinig mensen, maar die er waren.... :!:

DrEC & Basic, bedankt hè!

Drek bedankt he