pytric

Hallo,

Mijn telefoon is gejat, dat is heel verdrietig. Vooral omdat, als jij mij wilt bereiken, je helemaal moet e-mailen. Poe dat is vervelend. Voor mij is het ook vervelend, ik heb namelijk net eergisteren in het kader van mijn een "tweede kleed" e.d. mijn oude telefoon weggeven, maar nu heb ik dus niks meer. Als jij bij mij in de buurt woont en nog een oude telefoon hebt liggen, een iphone 3G is prima, dan hoor ik het graag,

Toedeloe,

Pytric

pytric schreef: Hallo, Mijn telefoon is gejat, dat is heel verdrietig. Vooral omdat, als jij mij wilt bereiken, je helemaal moet e-mailen. Poe dat is vervelend. Voor mij is het ook vervelend, ik heb namelijk net eergisteren in het kader van mijn een "tweede kleed" e.d. mijn oude telefoon weggeven, maar nu heb ik dus niks meer. Als jij bij mij in de buurt woont en nog een oude telefoon hebt liggen, een iphone 3G is prima, dan hoor ik het graag, Toedeloe, Pytric

Weet je zeker dat hij niet bij Klaas in de tas zit?

Zag net een dakloze door de stad rennen met een Iphone en een kommetje soep.
Je hebt alleen nog een alibi nodig pyt!

Er heeft zich al een barmhartige samaritaan gemeld met een ouwe Iphone, wat is de GSV toch een warm bad.

Wat is je nummer?

N.B. Steendam
Xander schreef: Wat is je nummer?

Mijn nummer? Dat is morgen gewoon als het goed is weer de oude. De oude iphone bevalt toch niet helemaal, ik kan de Nokia 1616 wel enorm aanbevelen. Los beltegoed kopen is duurder en dan heb je ook nog geen eens een zaklamp.

N.B. Steendam

Top. Ben je nu toevallig in de UB toevallig?

Zodadelijk weer hoor! Tien minuten.

Ik heb nog een LG Viewty liggen hier, zgan

Paula Lunenborg

Zijn er nog meer mensen die van hun telefoon afmoeten? Ik wil wel graag een nieuwe! hehe.