JP.

Groningen - 22 januari 2007

Brandhout :: 9 jaar VUUR!

Op 22 januari 2007 is Brandhout het tiende vette jaar begonnen! Waar anderen na zeven jaar al de handdoek in de ring gooien, knalt Brandhout onvermagerd door!

9 jaar brandbaar! 9 jaar waanzin! 9 jaar VUUR!

Om dit te vieren, nodigen wij u uit om donderdag 15 februari op soos samen met ons het glas te heffen op de afgelopen 9 jaar, en de buitensporig vette jaren die voor ons liggen.

Vanaf 20:00 bent u welkom voor koffie en gebak, gevolgd door een gevarieerd infotainment programma, waarna om 22:00 de tap open gegooid wordt, en u op onze kosten het vloeibare goud soldaat mag maken.

Tot dan!

Ik wil natuurlijk niet heel vervelend doen, maar volgens de VGSE-agenda hebben jullie de SooS op 8 februari gereserveerd...

http://joomla.vgse.nl/index.php?option= ... &Itemid=39

Op 15 februari staat namelijk al een SPAC-swingfeest gepland.

Wij hebben het naar de 15e verplaatst omdat de Spac de 8e een pokertoernooi op soos ging houden.

Koning Drietand

dat spac swingfeest en het vieren van brandhouts 9 jarig bestaan valt toch best te combineren? komen er waarschijnlijk wel veel meer mensen op af.

oke, zijn beide partijen er mee eens? kunnne we uitgaan van 15 febr??

Die 15e februari zou toch een Spac-valentijnfeestje zijn? Tenminste, dat hoorde ik van een geheime bron. Dat is wel even wat anders dan een vuurfeestje!

In feite is dat hetzelfde Sabine. Vuur in je hartje enzo.

Maar na wat rondbellen is de boel kortgesloten en staat de 15e vast!

Koning Drietand

Is alleen het bier gratis? Dan moet ik het maar snel lekker gaan vinden.

Ja hoor! 15 feb een SPACTACULAIR swingfeestje EN een BHfeestje! Het geluk en de blijdschap kan niet op!!

Nooit geweten dat Brandhout en ik er eenzelfe geboortedag op na houden.

renskebuit schreef: 15 feb een SPACTACULAIR swingfeestje EN een BHfeestje!

Nou, dat moet dan wel gezellig worden... :D

Herbsgarden

Brandhout is inmiddels zelfs vereeuwigd in de catechisatiestof van dominee Huttenga:

Huttenga schreef: Toen John Wesley 6 was, werd hij op het nippertje gered uit het brandend ouderlijk huis. Hij voelde zich daardoor als "een brandhout uit het vuur gerukt" (vgl. Amos 4: 11; Zach. 3: 2 én het gelijknamige genootschap van de GSV).
Warnings:1 schreef: Nooit geweten dat Brandhout en ik er eenzelfe geboortedag op na houden.

Als dat zo is, krijg jij geen bier, veel te jong.

@JP. : Is er trouwens ook een durftedrinken.nl meeting op soos, 15 januari? Ik ben me nog aan het bezinnen op lidmaatschap. Ik heb ook zo m'n dromen.

Er zijn natuurlijk ook hapjes en bovendien wordt het fust misschien wel sneller losgetrokken dan je zou denken...
Bovendien kun je in elke donkere hoek van soos een potje brandhoutkwartetten. Heb je daar geen zin in, dan ga je toch lekker naked twister in de achterzaal doen? Of je kijkt lafjes een achtergrondfilmpje op groot scherm onder het genot van een gratis biertje en denk je na over hoe je de nacht in gaat...
Kortom, voor elk wat wils! Zorg dat je er bij bent....maar dat is al gezegd.

zo!!!! nou ben ik echt overtuigd! :lol:

burp

Komt de Bovenlader ook vuurspugen in het kader van vuur? In dat geval zal dat de opkomst enkel ten goed ekomen, oftewel dan ben ik erbij.

BHoerma schreef: Komt de Bovenlader ook vuurspugen in het kader van vuur? In dat geval zal dat de opkomst enkel ten goed ekomen, oftewel dan ben ik erbij.
Helaas ben ik niet van de partij. Vuurspugen? K ben bang dat k 't 'n beetje verleerd ben. Is 't niet meer iets voor de Raddraaier? Die was ook altijd razend enthousiast als er vuur gespuugd werd... Moet donderdag tot 23.00 al werken @ Deventer, en k heb geen OV om ff heen en weer te reizen... Vind 't uiteraard bijzonder jammer dit partijtje te moeten missen...

-pets!-

kiffen ben je bang dat er niemand komt? ahh.. (nee ik kan de smiley even niet vinden)