Hans

Het is weer zover!

Zondagochtend kunt u weer al koffiedrinkend de preek bespreken, de laatste tentamens doornemen of gewoon weer lekker kluften.

Zoals u kunt zien bent u na de ochtenddienst welkom bij:

Boterdiep 60b, da's bij Koos, Cor en Zwier
Borgplein 32, da's bij Siegard en Jasper.

Ik heb me laten vertellen dat de koffie de automatenkwaliteit ruim overstijgt, dus mag het probleem niet zijn.

Als u nog tijd over hebt wordt u van harte uitgenodigd een cake/taart of wat dan ook te bakken ter verhoging van de feestvreugde, eigen inititaief wordt hierbij op prijs gesteld.

tot zondag!

In reactie op de poster "2 feb. Oost na de ochtenddienst": 2 februari is er geen ochtenddienst voorzover ik weet.

je hebt helemaal gelijk Ro, dan is het donderdag, bedoeld wordt uiteraard 5 febr.
Dat is het nadeel van die Post-its he, iedereen krabbelt er maar wat op..

He huisgenoot, misschien moet je de poster wat resizen en de kwaliteit op 70 a 80% zetten, dan wordt het allemaal wat sneller gedownload.

nog een tip: is het niet boterdiep 60b? straks staat iedereen weer bij roxanne op de stoep.

Nu maar even iets positiefs: leuke poster!

Hey gezellig! En idd toffe poster.

nog een tip: is het niet boterdiep 60b? straks staat iedereen weer bij roxanne op de stoep.

helaas weer geen koffiedrinken bij club euro...

Cor zijn koffie is trouwens niet te versmaden! mag ik iedereen aanraden daarheen te gaan?

Cor is er zondag niet hoor. Ik ook niet trouwens.
Club Euro toch een stuk gezelliger...

Dat duurt dus niet al te lang meer...

Word dat koffiedrinken nog een beetje gezellig? Anders blijf ik wel thuis :)

uiteraard word het gezellig. wel komen dus :D

yoo siegard, ik ben bang dat het me niet gaat lukken morgen!
doen we het een andere keer over?

Trouwens, ik ga naar Noord! Naar het schijnt gaat er één of andere professor uit het christelijk epicentrum van Nederland prediken.

Ah, half 10 he? Ga ik daar ook eens een kijkje nemen!

waar gaan de lekkerste cakes heen...? mijn muffins zijn ingezakt, dus hebben dineke en ik al verorberd, twas niet anders..

Zwier en de rest: bedankt! Het was gezellig!

Ja dat was gezellig! Gauw weer eens zeg, leuk speelhuis: beetje darten, stuiteren, zonnetjes tekenen, word de hele gemeente tenminste wakker! ;)