Joëlle Soepenberg

Hoi GSV,

Nu het lustrum is afgelopen, kan ik eindelijk vluchten naar Polen. Dat ga ik dan ook doen vanaf februari, dus dan komt mijn kamer voor een half jaar vrij. Dat is de balkonkamer van 12m2 in de Reigerflat. Voor een belachelijk lage prijs van 149eu (inclusief g/w/l, internet en wasmachine) krijg je:

  • Twee lieve Ichthus-huisgenoten
  • Toegang tot de fantastische facebookgroep: Reigerflat.
  • Zernike en de ACLO in je achtertuin

Ben jij of ken jij iemand die nog een kamer zoekt of wil je meer informatie? Dan kan je me bereiken via 06-11826361.

Jaapie Smulpaapie Vecht

Is het geboor dan afgelopen? Anders kan ik mensen heel erg aanraden om het niet te doen.
Grapje, dat is dan vast al klaar

Joëlle Soepenberg

Dat is dan precies klaar inderdaad. Over boren gesproken: in ons huis krijgen we komende maand een nieuwe badkamer en een nieuw toilet. Dus dat is nog een bonuspuntje.

Joëlle Soepenberg schreef:

Dat is dan precies klaar inderdaad. Over boren gesproken: in ons huis krijgen we komende maand een nieuwe badkamer en een nieuw toilet. Dus dat is nog een bonuspuntje.

Dat is helemaal geen bonuspuntje, dat is potverdorie weer extra marteling voor de rest van de flat. U wordt wel vriendelijk bedankt, maar niet heus.

Ga dan ook eens in een fatsoenlijk huis voor je leeftijd wonen, Mark.

Hendertje schreef:

Ga dan ook eens in een fatsoenlijk huis voor je leeftijd wonen, Mark.

Hoezo? Vinkhuizen scoort consequent het best op voorzieningen voor ouderen: http://www.os-groningen.nl/images/stories/rapport/Vitale_buurten.pdf

Dijkio schreef:

Joëlle Soepenberg schreef:

Dat is dan precies klaar inderdaad. Over boren gesproken: in ons huis krijgen we komende maand een nieuwe badkamer en een nieuw toilet. Dus dat is nog een bonuspuntje.

Dat is helemaal geen bonuspuntje, dat is potverdorie weer extra marteling voor de rest van de flat. U wordt wel vriendelijk bedankt, maar niet heus.

Ach, die badkamer is hemelsbreed toch zeker 10 cm van jouw kamer vandaan. Merk je bijna niks van.