Elliefs

Donderdagavond 22 december is het zover!

Het eerste lustrum van Outreach met als thema: ‘Fijne kerstdagen! Draag jij daar ook aan bij?’

Net als voorgaande jaren zijn er weer mooie projecten georganiseerd in de stad Groningen om een stukje van Gods liefde te laten zien aan onze medemensen! Laten we zo samen een bijdrage leveren aan de ‘fijne kerstdagen’ die iedereen elkaar wenst.

Tot dinsdag 13 december kan je je aanmelden via onze vernieuwde(!) website: www.outreachgroningen.nl. Hier kun je ook meer informatie vinden over alle projecten, de missie van Outreach, het programma en het aanmelden.

Tot dan!

Kernteam Outreach 2011,

Dorien van de Belt

Esther Blok

Ellie Bolt

Alies Jacobs

Remco van Kleef

Frans Koster

Margreet Mulderij

Jolanda Tamminga

Ik heb me opgegeven, elk jaar weer bijzonder leuk!

Paula Lunenborg

Leuke projecten!!

Hoppa ik heb me ook aangemeld. Heb er weer zin in! Sjaars, dit is dus heel leuk, moet je aan meedoen!! =)

Ik heb me ook opgegeven :-) lijkt me heel leuk inderdaad!

Leuk, ik heb er weer zin in. Ik heb me ook opgegeven!

Altijd super leuk en goed om te doen! Ik heb me opgegeven :)

Goedzo!!!

Voor wie dat nog niet hebben gedaan: Je kunt je nog tot 13 december opgeven. Dus ga snel even naar www.outreachgroningen.nl en geef je op!

En spoor de mensen om je heen ook even aan om zich op te geven. Wel zo gezellig natuurlijk!

Er kunnen nog wel wat GSV'ers bij, (want dat zijn er toch nog bedroevend weinig).
Dus geef je nog snel even op!

Webcie mag hij nog even een sticky? (Bedankt!)

Momenteel zijn we nog heel hard op zoek naar mensen die met een instrument projectgroepen kunnen begeleiden. Als jij dit kunt en wilt, geef je dan snel op en geef het even aan in de ruimte voor opmerkingen.

Andrea en ik zijn er ook bij:)

Het wordt vast heel gezellig met zoveel GSV'ers!
Ik zie jullie morgen allemaal om 16.30 in de CCG, tot dan!

Nog meer GSV'ers die in het chocokoortje zijn ingedeeld?

Ja! Maar wij twee zijn de enige geloof ik...

JorienHeijs

Het was superleuk! Bedankt OCSG (dus Ellie)!

Outreach team en gsv-band bedankt!
Ook tof om het GSV-aandeel te zien, zoals het filmpje van Rianne Steendam

Het was inderdaad heel gaaf, kernteam bedankt!

Jullie ook allemaal heel erg bedankt! Wij hebben er ook heel erg van genoten!