Op alle vragen tot nu toe ongeveer ja. Maar anyway... Misschien toch freduard vledderma maar het huis uitschoppen :wink:

he frank, ook geen leven?

Henrique schreef: wie ben je, waar kom je vandaan, wat ga je studeren, waarom gsv?

Hoi allemaal,

Ik ben Anteun Braakman, Ik kom uit Heino(omgeving) en ik studeer op het moment Personeel & Arbeid aan de Hogeschool Windesheim. Ik wil in Groningen de Master HRM volgen aan de RuG.
Als ik zie dat ik gisteren een onderwerp geplaatst heb en vandaag al 22 reacties en 400 keer bekeken ben, is dat voor mij al genoeg reden om te zien dat het een gave vereniging is!
Verder zitten er een aantal goede vrienden en vriendinnen bij de GSV. Als ik hun verhalen hoor lijkt het mij ook super om ook lid te worden en deel uit te maken van de GSV.

...... De motivatie is er, nu de kamer nog.....

siegardinho schreef: Leuk dat je bij gsv komt! Neem je ook nog zoveel mogelijk vrienden/vriendinnen mee?

Jazeker! Mijn vriendin (Valerie) sleep ik ook mee! Ik zal kijken wie er nog meer gaan:-)

Meer zielen, meer vreugd....

Goedzo, en veel postern om te zorgen dat je snel van je n00bie status afkomt :lol:

CC schreef: Goedzo, en veel postern om te zorgen dat je snel van je n00bie status afkomt :lol:

Zeker! en nu nog hopen dat er veel mensen zijn die nog een kamer weten die vrijkomt vanaf komende zomer:-)

Alle reacties welkom!

Anteun

op dit moment komen er vrij veel kamers vrij, maar het denk ik iets te vroeg voor jou...

imhotep schreef: op dit moment komen er vrij veel kamers vrij, maar het denk ik iets te vroeg voor jou...

Een beetje wel jah, Het zou ideaal zijn wanneer ik een kamer kon krijgen vanaf juni/juli/augustus.

Anteun schreef:
imhotep schreef: op dit moment komen er vrij veel kamers vrij, maar het denk ik iets te vroeg voor jou...

Een beetje wel jah, Het zou ideaal zijn wanneer ik een kamer kon krijgen vanaf juni/juli/augustus.

Heb ondertussen een kamer! in het altijd gezellige Vinkhuizen! Aqua 547!

was dat bij mayke en maureen?

nee das toch bij jannes 'vergulde kater' vd Vegte?

Henrique schreef: was dat bij mayke en maureen?

nee, hij wordt onze buurjongen 8) wij komen op 549

oh kijk... ook leuk ;)
wie komt er nou bij jullie dan? wordt t nog ruzie om de grote kamer? :D

nemo schreef: nee das toch bij jannes 'vergulde kater' vd Vegte?

Klopt helemaal! En er komen dus nog veel meer leuke mensen bij?!

Relaxt!